Newt32 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Hmmmm Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): YEYEYEYEY! DEt funker bra! Yep, det funka ikke i den forige versjonen. Hvis man markerer skriften man vil.. f.eks ha Bold på nå, så gjør han det om til bold. Før la han bare koden på slutten av settningen... Endret 20. juni 2006 av Newt32 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) About Firefox Firefox config About Opera Config Opera Endret 21. juni 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Men nå sliter jeg med "Tilbake" knappen, jeg må trykke to til tre ganger, på musknappen jeg har konfigurert til tilbake, før han kommer seg ut av en tråd. Irriterende, noen andre som sliter med det samme? Akkurat det samme gjelder hvis jeg trykker på tilbake-pilen i selve browseren. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Men nå sliter jeg med "Tilbake" knappen, jeg må trykke to til tre ganger, på musknappen jeg har konfigurert til tilbake, før han kommer seg ut av en tråd. Irriterende, noen andre som sliter med det samme? 6357129[/snapback] Sliter med det samme noen ganger. Synes ikke Opera 9 burde ha blitt lansert så tidlig, sliter med noen bugs. :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg