Uderzo Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Jeg er litt "fersk" i overklokker gamet og lurer derfor på følgende. Hvis jeg overklokker skjermkortet mitt, må jeg overklokke det hver gang jeg legger inn nye drivere ? JØrGen [ Denne Melding var redigert av: Jørgen-aa på 2002-10-12 19:13 ] Lenke til kommentar
atticus Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Det spørs litt hvilket program du bruker til å overklokke med. Jeg bruker PowerStrip.. Der kan man velge om "klokkinga" skal resette seg hver reboot. Eller om kortet skal være klokket helt hele tiden. Men det skal ikke ha noe spesielt med driverne å gjøre. Lenke til kommentar
Sir. Roger Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Jeg har også noen spm på Powerstrip: Finnes det en mulighet for å slippe den hel..... ventinga når maskinen startes ? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-13 18:17, skrev Sir. Roger:Jeg har også noen spm på Powerstrip: Finnes det en mulighet for å slippe den hel..... ventinga når maskinen startes ? Det blir vel enten å laste ned en crack eller kjøpe programmet. Selv kjører jeg shareware-versjonen og må vente:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå