Ratatos Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Hey folkens, Eg lurer på om det blir arrangert eit LAN/Dataparty i Hordaland området. Om du har hørt noke så håper eg at du deler det med meg:) Takk på forhand. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Tcp - The Computer Party.. er i tysvær da.. rogaland.. men hvor i hordaland bor du? Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 21. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2006 Du har jo alltids ByLAN i bergen, starter i høstferien.... Der skal i alle fall jeg Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Det er vell ikke så lenge til Newbie lan på stord. (samme som har Ipx) Det blir i høstferien trur jeg. jeg personlig skall vere der :!: Endret 22. juni 2006 av frinder Lenke til kommentar
nomore Skrevet 22. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2006 Det er vell ikke så lenge til Newbie lan på stord.(samme som har Ipx) Det blir i høstferien trur jeg. jeg personlig skall vere der :!: 6359405[/snapback] Gidder de i det hele tatt å prøve igjen? Dessuten skal Discovery LAN '06 være i sammer periode. Lenke til kommentar
Mapster Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 NDT-LAN på laksevåg er ett genialt alternativ Les mer om oss på www.ndt-lan.com Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 24. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2006 Gleder meg til IPX igjen :!: Er en stund til, men var skikkelig kjekt sistgang ^^ Lenke til kommentar
Stolbein Skrevet 25. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2006 KirkeLAN i Bergen starter jo 27. Juni! KirkeLAN Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) BERGEN BYLAN Hei. Kan du gi meg noe mer informasjon om dette lanet? eventuelt en link? Endret 28. juni 2006 av Jonasbrann Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 28. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2006 BERGEN BYLAN Hei. Kan du gi meg noe mer informasjon om dette lanet? eventuelt en link? 6396836[/snapback] Hjemmesiden deres finner du her: www.bylan.net Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 Vi har jo også Qtreff i Hordaland, nermere bestemt Sveio Noen som vet om det fortsatt arrangeres Mylan og Mostralan på Bømlo? Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 10. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2006 bylan e ganske bra lan faktisk. har eid cscompoen de gangene eg har vært der iaffal!!!! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Blir nok ikke noe My-lan i høstferien eller mostralan, er nok bare Discoverylan som gjelder, er 400 plasser, og 80 er vel bestillt allerede. Skal i tillegg være mye underholdning. EDIT: La til link. Endret 11. juli 2006 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 29. august 2006 Rapporter Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Det er vell ikke så lenge til Newbie lan på stord.(samme som har Ipx) Det blir i høstferien trur jeg. jeg personlig skall vere der :!: 6359405[/snapback] Gidder de i det hele tatt å prøve igjen? Dessuten skal Discovery LAN '06 være i sammer periode. 6359489[/snapback] Newbie-LAN på Stord er i full gang (iallefall planlegginga og slikt). Eg kan med 100% tryggleik fortelja at IPX og Newbie-LAN er to datatreff som står for heilt forskjellige ting, sjølv om eg er leiar for begge to (nei, eg er nok ikkje upartisk ) IPX gjekk dårlig da det var personleg krise hjå ein av nøkkelpersonane. Newbie-LAN har ikkje vore dårlig enda, dette då det alltid er arrangert av unge ungdommar som gir ein liten faen i ting :-D Anyways på www.newbie-lan.no finn du meir info om Newbie-LAN. Me har kun reklamert på msn (skrive adressa i nicket), og det er no 154 påmeldte allereie :-) (Discoverylan er forresten blitt nedskalert til 200 personar) Endret 29. august 2006 av Denethor Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 30. august 2006 Rapporter Del Skrevet 30. august 2006 Nå kan man bestille biletter til TCP 19 Bestill i vei! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. november 2006 Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 Vi har jo også Qtreff i Hordaland, nermere bestemt Sveio Noen som vet om det fortsatt arrangeres Mylan og Mostralan på Bømlo? 6468061[/snapback] Mostralan pågår denne helga etter hva eg har forstått, og My-LAN går av stabelen igjen enten påske eller vinterferie neste år. (eg er vel ikke upartisk der) Newbie-LAN på Stord er i full gang (iallefall planlegginga og slikt). Eg kan med 100% tryggleik fortelja at IPX og Newbie-LAN er to datatreff som står for heilt forskjellige ting, sjølv om eg er leiar for begge to (nei, eg er nok ikkje upartisk ) IPX gjekk dårlig da det var personleg krise hjå ein av nøkkelpersonane. Newbie-LAN har ikkje vore dårlig enda, dette då det alltid er arrangert av unge ungdommar som gir ein liten faen i ting :-D Anyways på www.newbie-lan.no finn du meir info om Newbie-LAN. Me har kun reklamert på msn (skrive adressa i nicket), og det er no 154 påmeldte allereie :-) (Discoverylan er forresten blitt nedskalert til 200 personar) 6768236[/snapback] Discoverylan gikk vel litt vel ut av kontroll, og endte kun opp med 100-120 deltakere. Lurer på om vi får se noe til de igjen.. Men hva IPX Newbielan angår så skal eg egentlig uttale meg fint lite. Eg har kun erfaring(om man kan kalle det det) fra rykter, og da hovedsaklig om IPX. Newbielan har eg hørt en del bra om, MEN eg har desverre forhåndsdømt hele greia da eg fikk høre at en del av arrangørene var de samme. Beklager dette i ettertid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå