LendeN Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Hei. Kjøpt meg ett par Proson Libra 1004 høytalere. Er usikker på hvordan jeg skal koble dem, for de har 4 utganger. koblingene ser slik ut: H______F L______F -______+ (ikke bry dere om strekene Har aldri vert borti slike koblinger før når det gjelder hjemme stereo så jeg er ikke sikker på hvordan de skal borkobles slik att det blir bare + & - utganger. Det står at det er 4-8 Ohm btw. (vist det har noe å si) Takk på forhond Mvh Lenden Endret 20. juni 2006 av LendeN Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) du har muligheten til og biwire/biampe høytalerne , men det er fult mulig og koble di normalt , det er vell sen "skinne mellom di to + og di to som er - SLIK H F | | | | L F - + hl står for HI freq og lf er Low Freq , men det er bare og koble + ledningen på + og - lednigen på - EDIT1: en god forklaring her EDIT2: glemte linken http://forum.ecoustics.com/bbs/messages/34579/109419.html og kan legge med mine 5cent , jeg ser ikke på bi wiering som et must , men bi amping liker jeg tanken på , og kommer til og prøve ut når jeg får høyttaler som tilater dette Endret 20. juni 2006 av FtZ- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå