BIM-Tech Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Hi er fortsatt i full gang selv om det ikke ser slik ut på uppdaten Vel fakta er at jeg er ferdig med alle utvendig vegger. Har fått laget feste for strømforsyningen og festet hovedkortbrettet. Har bare litt liming og boring av drevfester, så er det ferdig.. Blir nok også ferdig med brytere denne uken også, så da er det bare lakkering igjen stort sett... Har faktisk ikke lyst til å bli arbeidsledig så jeg har begynnt å tenke på et nytt project M3 AQUA eXtreme Tower, har prøvd sketchup og finner ikke ut hvordan jeg skal få mm mål på programmet så jeg har laget en tegning på AutoCad istedet... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Husker ikke i helt hvordan du gjorde det, men du kan jo bare spøre i SketchUp tråden eller lete etter units en plass. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 hi I helgen fikk jeg endelig lagt inn noen nye bilder av topplaten og innredningen av kabinettet. Det ble igjen en forandring av fronten for jeg fant ut at jeg trengte 7 stk 5,25 plasser for forskjellige drev. holder nå på med knappene, så de er ikke så mye igjen, regner faktisk med på å bli ferdig med det til helgen og det er det stort sett bare lakkering igjen, og selvfølgelig montering av hardware osv, men det får jeg ikke bestillt før begynnelsen av oktober, for hovedkort og prosessor kommer på nesten 5000,- Urk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå