Panter Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Har akkurat fått en Dell 640M inn døren. Når jeg skriver på den så har jeg venstretommel helt ytterst på spacetasten og ofte blir det ikke noe mellomrom selv om den blir trykket ned. Kan dere andre teste? Trykker jeg ytterst høyre blir det alltid mellomrom, men ytterst venstre er det sånn 50/50 om den reagerer. Er det bare mitt tastatur eller er det en liten svakhet her? Endret 20. juni 2006 av Panter Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Hei, dette skjer ikke med meg. Eller, det skjer bare når jeg trykker med veldig liten kraft og jeg regner med at du ikke trykker med så liten kraft. Mvh Christian Lenke til kommentar
Panter Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Det var da for pokker.. Dvs, er jo bra den egentlig skal være bedre. Får ringe og høre hva de sier, blir vel uten pcen en ukes tid da. Sikkert en mikrobryter eller 2 på venstre side av spacetasten som ikke fungerer. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Snakket med Dell idag, de sender et nytt tastatur og så skifter jeg det selv, satser på det går greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå