Norwegian_patriot Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Får følgende feil melding da jeg prøver å starte opp windows.. Windows kan ikke starte på grunn av en feil i programvaren. Meld problem som: Load trenger dller for kjernen. Rapporter dette problemet til teknisk ansvarlig. Dette er windows xp pro oppgradering.. Versjon 2002.. Er installert helt på nytt og ikke over noe gammelt operativsystem.. Har fungert siden reinstall for 2-3 måneder siden! Har prøvd å reparere windows med cden, men den finner ikke igjen at det er installert windows på maskinen i det hele tatt! Skjønner ikke hvordan dette kan ha skjedd?!!?? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Klarer du å poste hvilke filer det dreier seg om? Vil tro at det er noe med ntloader, ntldr eller noe? Lenke til kommentar
Norwegian_patriot Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Klarer du å poste hvilke filer det dreier seg om? Vil tro at det er noe med ntloader, ntldr eller noe? 6346107[/snapback] Eneste feil meldinga jeg får er det som jeg har skrevet.. Vet ikke hvordan jeg skal finne ut hvilke filer som er ødelagt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå