Singh tha king Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg har kjøpt uorginale blekkpatroner fra blekkpatron.no. Første gang funket bare blå av de 4 fire fargene. Etter en lang uke med krangling fikk jeg tilsendt 4 nye blekkpatroner. Som jeg puttet i skriveren akkurat nå. Men når jeg printer ut noe som bare inneholder svart fargen kommer det _ingenting_ på arket. Noen ideer på hva feilen kan være? Noe software feil, eller noe jeg bør teste ut? Har ett par blekkpatroner som har ovver 50% med blekk i som skal kastet, så jeg kan bare teste!! håper på svar og hjelp. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Har du prøvd en vanlig blekkpatronrens på printeren? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Ja. Men hva er det beste av alt? JEG KLARTE DET! Nå kan jeg bruke printeren etter en måneds tid! Det var brukerfeil :/ min feil altså. hadde glemt å dra av en gul plastikk som var oppå patronen. Skjønner ikke hvordn jeg har glemt å ta den av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå