SuperJan Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Skulle oppdatere noen drivere til mitt Radeon 9700Pro Mobile, og gjorde som før. Avinstall, og driver cleaner. Fant nye drivere, men nå vil den ikke legges inn, fordi den finner ikke no skjermkort. Får da melding om å installere skjermkortet som ett "Standard VGA Graphics".. Men jeg får ikke til det! Det går ikke.. Trodde XP skulle klare det av seg selv jeg, men neida. Har restarta og restarta.. Har også _googla_ det, men til ingen nytte.. Noen tips? Vil spille.. og ha en annen oppløsning enn 800 x 600 =p Mvh, Janse.. Endret 20. juni 2006 av SuperJan Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Er det absolutt ingen, med ATI kort som har opplevd det her..? =/ Dette er driiiiit:p Vil ha det tilbake igjen! Janse.. Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Lastet du ned drivere via Windows? (Det er ikke til å anbefale i tilfelle ) Vil selv anbefale Omegadrivers: http://www.ngohq.com/home.php?page=Files&g...veme&dwn_id=295 Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Er Omega driverne jeg prøver å legge inn.. Prøvde da heller Catalyst driverne, men fikk akkurat samme feilmelding.. Skjønner ikke hvordan jeg skal fikse det her.. =/ Janse Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Nei, vettu hva "jaynuz". Driverne du linket til virka jammen meg! Må være en gammel driver det eller? Ikke så nøye egentlig! hehe Takktakk! Janse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå