Goof Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Har en K700i og benytter orginal Sony Ericsson programvare (fulgte med på cd) for å synkronisere denne med PCen. Likevel åpner ikke denne programvaren for å kopiere meldinger (sms/mms) fra telefonen til PCen, en mulighet jeg gjerne skulle hatt ettersom meldingskapasiteten på telefonen er relativt dårlig, og jeg gjerne skulle tatt vare på mottate meldinger. Finnes det noe annet program som tillater en slik synkronisering? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 MyphoneExplorer har vel denne muligheten. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Trenger man driverne for å få det til å fungere? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Nei, når jeg lastet ned MyPhoneExplorer var det bare plug-and-play Lenke til kommentar
valentino Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 MyPhoneExplorer er et flott program. Bruker det selv på min W810i. Er etter min mening mye bedre enn SE sitt program Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 MyPhoneExplorer er et flott program. Bruker det selv på min W810i. Er etter min mening mye bedre enn SE sitt program 7953504[/snapback] ok... lover bra Min w550i funker enn 3-10gang så må jeg bytte usb port (selv om det er en hub) Så skal bli greit med nytt program Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå