Minus Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Heisann. Så 50 Cent's film i natt "Get rich or die tryin'". (Ikke akkurat en bra film, for å si det sånn..) Men det jeg lurte på.. i starten av karrieren så rappa han bare for venner o.l Noen av dere som har artistnavn på sånne? Som kanskje har en eller to gode låter som fenger bra, mens resten bare er piss? Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 skjønte ikke helt hva du mente... "rappa for venner" hva mener du med det? Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Det han sa. Undergrunns Rap. Altså rappere som (enda) ikke er populære/store, slik som 50 cent var. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Skal vi se, rappere som jeg digger, men som ikke har blowa helt enda er bl.a Saigon, Papoose, Tru Life, JR Writer, Grafh og Sly Boggie. De er up n coming, og kommer garantert til å slippe råfete album en etter en. N.B Det er ikke helt undergrunns musikk da, men de har litt av den samme "buzzen" 50 hadde før han ble kjent. Endret 21. juni 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
Minus Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Skal vi se, rappere som jeg digger, men som ikke har blowa helt enda er bl.aSaigon, Papoose, Tru Life, JR Writer, Grafh og Sly Boggie. De er up n coming, og kommer garantert til å slippe råfete album en etter en. N.B Det er ikke helt undergrunns musikk da, men de har litt av den samme "buzzen" 50 hadde før han ble kjent. 6350755[/snapback] Tusen takk! Skal se om jeg ikke får kjøpt noe i dag da Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 No problem, men hvilke hip-hop artister liker du fra før av? Ikke sikkert at de jeg har ramset opp er noe for deg Lenke til kommentar
Minus Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Det som er problemet er at jeg egentlig ikke liker noen.. Eller, jeg vet ikke om noen på en måte. Har tenkt å lytte mer til hiphop å da er det jo greit å vite om litt fler artister enn Eminem, 50 cent og Snoop Dogg.. Btw: Now playing Papoose - Alphabetical Slaughter. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Her har du noen grupper/ artister som er enda bedre. Og som er litt mer undergrunn enn de jeg nevnte tideligere. Cunninlynguists- Denne gruppa er fantastisk, alle liker disse gutta Dangerdoom- Skikkelig kul duo, morsomme beats Cage- Morsomme, morbide tekster. Immortal Technique- Knallhard politisk rap Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 JR Writer og Cage er ikke veldig undergrunns lenger, altså. Cage kan vel til en viss grad kalles kjendis. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Egentlig mener jeg at verken Grafh, Saigon, JR eller Pap er undergrunns, men jeg foreslo de, siden han dro inn 50cent. En av dem kan fort bli den neste fiddy spør du meg. Uten at jeg ønsker det da, gudforby. Cage? Kjendis? I'm all ears hvis du vil utype det.. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 undergrunn er vel et definisjonsspørsmål, jeg bruker det ofte synonymt med "indie" Hos Stones Throw og Def Jux finner du mye fint. Backwoodz studioz hvis du vil ha noe litt mer obskurt. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Tusen takk alle som har kommet med artistnavn og innspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå