tiboine Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Er det bare meg, eller er wow-europe nede? prøvd flere ganger de siste dagene, men kommer ikke inn på sia. US siden funker fint. Noen andre som opplever dette? Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Er det bare meg, eller er wow-europe nede? prøvd flere ganger de siste dagene, men kommer ikke inn på sia. US siden funker fint. Noen andre som opplever dette? 6345316[/snapback] funker fint for meg. sikker på at du skriver rett? : > Her er iallfall link. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 haha... har du sett. nå funker sia for meg:) og nei, det var ikke feilskriving av link heller Tror jeg må poste her når ting ikke virker Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Tror den går treigt fordi det er mange som migrerer elns, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 ikke uvanlig at wow eu er nede. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 WoW Europe funker hvertfall for meg nå... Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Wow-eu siden funker fint her, teknisk sett. Kommer raskt inn på siden men en del av linkene funker ikke, f.eks Midsummer linken.. Epz. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Ja forresten, når jeg prøver å se på Honor Rankingen finner jeg ingen servere : / Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 har problemer med foromet dems, får "loginserver down" hele tia, men folk svarer jo i poster mens jeg får det..... Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 er da vitterlig 4 ord der da. jaja. får vel skrive world of warcraft istedenfor da men who cares. tråden har levd sitt liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg