Øystein T. Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Hei! Eg har ein gamal NAD 319 forsterkar som har stått i ro nokre år. Då eg i dag slo den på, kom det gule lyset opp, men det grøne lyset som som seier den er i gang kjem ikkje på! Kva kan være feilen? Er det heilt sikkert den er øydelagd? Takker for svar! Mvh, Øystein. Endret 20. juni 2006 av rec0n Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 gult lys , hømm er det det som indikerer at f forsterkerne er i proteckt , eller er det og mulighet for og få et rødt lys . det kan ha samlet seg masse støv i førstekeren , som kan medføre en internkortslutnig , prø og lokk opp og se inni om det er mye støv der , hvist det er det ta og støvsug forsiktig , ta av metaltuten og bruk så lavt styrke som mulig . Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Eller kjøp sånn boks med trykkluft og blås ut støvet. Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Det er eige protect-led og, den er svart. Men uansett, ska prøve å ta av dekselet å få vekk støv. Kjem tilbake med meir. Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Eg brukte støvsugaren, men fekk ikkje vekk so mykje. Det fungeret vertfall ikkje. Eg får prøva å få tak i luft på boks. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 kan det være at den står i briged mode . jeg er dog usikker på hva det gule lyset skal indikere , hva står der på siden av det ?? et bilde av fronte hadde kanske hjulpet :/ btw når du var inne i forsterkeren sjekket du at alle sikringene var hele og så etter da det ikke var noe som så svidd ut ? Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 kan det være at den står i briged mode . jeg er dog usikker på hva det gule lyset skal indikere , hva står der på siden av det ?? et bilde av fronte hadde kanske hjulpet :/ btw når du var inne i forsterkeren sjekket du at alle sikringene var hele og så etter da det ikke var noe som så svidd ut ? 6353138[/snapback] Det gule lyset er til "power-knappen", og gult indikerer at den er i standby-modus. Ergo, den slår seg ikkje på. Trur ikkje noko var svidd nei.. Såg ikkje sånn ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå