Hawkeye83 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Er hos en kamerat og prøver å fikse et problem, det er sånt at uansett hva de gjør så vil krøllalfa'n ikke komme frem. Har prøvd å trykke på både Alt + Ctrl og Alt Gr, og på krøllalfa-tasten. Kun denne tegnet nekter å komme frem, resten av tegnene på hele tastaturet kommer frem. Når de skal skrive mail, så er de nødt til å kopiere tegnet fra Tegnkart for å få skrive mail i det hele tatt, har sjekka språklinja - men ikke noe feil der Noen som har / hadde samme problem? Lenke til kommentar
essess Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Har plutselig også fått dette problemet. Har aldri opplevd dette før. Hadde vært fint om noen kan løse dette problemet. På forhånd takk. Lenke til kommentar
majcrofi Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Mulig tastaturet har blitt endra til engelsk oppsett. Prøv å trykke alt + shift og se om det funker da. Lenke til kommentar
essess Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Takk for svar, men det hjalp ikke. Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hos meg er det ctrl+shift som man skifter fra språk oppsett til språk oppsett. gå inn på kontrollpanel -> instillinger for region og språk og let litt der. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 hos meg er det bare restart av datan:) Lenke til kommentar
ElEGaNt* Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Eg har samme problemet, alt det derre har sagt virka ikkje, kva som gjør slikt ?!! Hjelp ASAP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå