Patience Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Hei Jeg ble teoretisk oppkoplet for en uke siden med ADSL2. Og sitter i skrivende stund og surfer på ZyXEL-ruteren som jeg begynte å bruke allerede FØR oppkoplingen fant sted. Jeg fikk da 3.700 kp/s som jeg alltid har hatt. Og etter oppkoplingen mistet jeg linjen i flere dager. Nå har jeg imidlertid greid å komme meg online. Og har i ca en uke nå surfet på en 1.500 kb/s linje. Ikke i nærheten av 20.000 kb/s. Og selvsagt er NGT like blank i skallen på hva dette kan skyldes - og henviser til uker med ventetid for feilsøking. Noen som har opplevd det samme? Eller liknende? Det er i allefall ingen vits å ringe NGT mer. Får jo samme supporten om jeg ringer felleskjøpets innkjøpslag i melbu. Synspunkter anyone? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Have some patience. 6345269[/snapback] Takk, men det hadde vært fint om du kunne svart ordentlig. Lenke til kommentar
supha1 Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Have some patience. 6345269[/snapback] Takk, men det hadde vært fint om du kunne svart ordentlig. 6345512[/snapback] Da hadde jeg forlangt å få annet modem, da Zyxel er kjent for å ha mye problemer når det gjelder adsl2. Anbefaler deg å få tak i Speedtouch 546i. Send mail direkte til adm direktør i Nextgentel. Da blir ting ordnet ganske kjapt skal jeg si deg. Gi opp kundeservicen der, de kan absolutt ingenting. Lenke til kommentar
ecHo_pro Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hei Jeg ble teoretisk oppkoplet for en uke siden med ADSL2. Og sitter i skrivende stund og surfer på ZyXEL-ruteren som jeg begynte å bruke allerede FØR oppkoplingen fant sted. Jeg fikk da 3.700 kp/s som jeg alltid har hatt. Og etter oppkoplingen mistet jeg linjen i flere dager. Nå har jeg imidlertid greid å komme meg online. Og har i ca en uke nå surfet på en 1.500 kb/s linje. Ikke i nærheten av 20.000 kb/s. Og selvsagt er NGT like blank i skallen på hva dette kan skyldes - og henviser til uker med ventetid for feilsøking. Noen som har opplevd det samme? Eller liknende? Det er i allefall ingen vits å ringe NGT mer. Får jo samme supporten om jeg ringer felleskjøpets innkjøpslag i melbu. Synspunkter anyone? 6345126[/snapback] hehe...jeg bestilte ADSL2+ fra NGT den 13. mars, men har enda ikke kommet på nett...:S ...Kobler meg bare opp på naboens EDIT->NGT har elendig kundeservice! Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Åpnet du ikke en tråd om nøyaktig det samme for en stund siden Patience? Vi lokaliserte jo også hva som (sansynligvis) var feilkilden også. Forstår ikke poenget med denne ekstra tråden?... -Stigma Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Stigma: Jo det kan etterhvert tolkes som det samme. Men var i utgangspunkt myntet på bare ruteren i denne sammenhengen som et isolert tilfelle. Men jeg får en ny ruter, og du har vært så hjertelig å bidra med det du kunne, så jeg requester denne tråden stengt :-) -Pat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg