Fehrex Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Heisann Jeg har fått meg en volvo S40 og lurer på om dere der ute har noe god ide til noe som kan gjøre den til å se litt mindre "gubbebil" ut. Og steder man kan kjøpe utstyr. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Senkesett og 17" alu-felger så er du GODT på vei. Bytte ut dem orange markeringslysene til hvite, event også lakkere skideskjørtene. Lenke til kommentar
Fehrex Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Senkesett og 17" alu-felger så er du GODT på vei. Bytte ut dem orange markeringslysene til hvite, event også lakkere skideskjørtene. 6345190[/snapback] Takk for bra svar du vet ikke en plass jeg kan finne freshe felger ? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 www.superdekk.no har noen tilbud veit jeg, eller så er jo Sharif (dekkbaronen) mannen å avlegge en visitt når det gjelder alu og gummi. Tror kanskje du tilogmed kan myse litt på Eiker Motorshop. Så har du ihvertfall et lite utgangspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå