Tinko Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Har kommet i en kinkig situasjon, må ta et fag som privatist til høsten, Hva er lettest av 3sk-a og 3bi. Har i år hatt både 2sk og 2bi. Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 kommer heeelt ann på hva du liker fra før. For meg var biologi veldig lett mens 3sk virker som det er mye pugging og forståelse for samfunnsoppbygning osv Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Omvendt her, jeg klarte akkurat 3ern i biologi. Det har sammenheng med at biologi ikke interesserer meg i det hele tatt. Det må lesing og pugging til uansett, så det gjelder å ta det du interesserer deg for. Lenke til kommentar
Tinko Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 jaja........ jeg skjønner det. men hvordan er vanskeligs- graden på fagene. er det slik at en kan lese seg mer til det ene faget, mens det andre er mer drøfting vurderinger.. PÅ forhand takk for hjelpen.......... Lenke til kommentar
magicus Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 3sk er garantert enklest... Samfunnsfag er det lett å stå på og få en ok karakter, men det er vanskelig å få god karakter. Biologi får du karakter etter hvor mye du leser. Altså er du lat velger du samfunnsfag. Har du tenkt til å lese og jobbe mye, velg biologi- Lenke til kommentar
Petronius Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Hvorfor 3sk-a når du først skal ta et fag som privatist? 3sk-b er da mye enklere og det er mye mer sammenheng til det som er pensum i 2sk! Men i forhold til bio hadde jeg nok satset på 3sk, i forhold til hva jeg har hørt og hatt av begge fagene. Kommer jo litt ann på hva du interesserer deg litt for! Hvorfor gresset gror vs. politikk.. Vanskelig valg det der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå