Hero Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Hei! Jeg lurer på om det er noen som er interessert i å tjene noen kroner på å lage en hjemmeside. Vi er russ i 2007 og trenger derfor en side. Vi vil gjerne at siden skal se ganske bra ut og helst være ganske lett å oppdatere med bilder, linker og nyheter. Hvis noen som er flinke er interessert, så ta kontakt meg på [email protected] . Også hvis folk vet om noen allerede etablerte firmaer eller personer som lager hjemmesider til en fornuftig pris, gjerne link dem :-) Dette er også en god måte for firmaer og personer å komme ut på "russemarkedet". Vi kan også lage pakke der vi reklamerer eller noe slikt, mot litt billigere. Dette er ikke nødvendig, men bare et forslag hvis det skulle være interessant. Lenke til kommentar
gather Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Vi har en egen kategori for stillingsannonser av denne typen den ligger under Jobb og utdanning. Endret 21. juni 2006 av gather Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Dette er ikkje noko som skal i stillingannonser. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hadde hvert morsomt, men jeg er nok ikke så flink enda at jeg kan ta noe penger for en slik jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå