alexkl Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 hvorfor vill du ikke formatere? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Har gjort så mange settings og har gjort ting akkurat slik jeg vil ha det. Det vil ta uker å få det på plass igjen. Jeg vil ikke bruke ferien min på å gjøre det. Nå skal jeg prøve på enellerannen måte å reinstallere NAT og se hva som skjer. Hvis jeg ikke får Bluescreen da, så skal jeg bare prøve å avinstallere på vanlig måte og se om det går an. Det gjorde det ikke sist. Endret 27. juni 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Nå fant jeg ut at internetten min funker bare hvis jeg har den firewallen installert. Skjønner fint lite av dette her. Er det ingen som vet noe om dette? Og hvis jeg har den installert så kan jeg komme med et eksempel. Jeg er litt på internett. Funker helt fint. Så går jeg ut av browseren, åpner et p2p/torrent program og forlater maskinen med nedlastningen på. Når jeg kommer tilbake, da holder den fortsatt på å nedlaste. Men så går jeg inn på Opera og skal sjekke en nettside. Da skjer ingenting. Statusbaren sier bare 0/0 og så blir skriften på taben blå (Som er en beskjed at siden er ferdig å laste ned), selv om ingenting er der. Bare hvit bakgrunn. Vakuum. Så restarter jeg, Opera laster sider normalt igjen. (IE funket heller ikke). Endret 27. juni 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg har ikke noe annen forslag enn en formatering.. Hva er det du har konfigurert så spesielt da? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg får vel gjøre det da. Selv om det er et ork. Får holde ut en uke til med blåskjerm (Kommer jo bare hvert døgn så det er ikke SÅ irriterende, men i lengden klarer jeg det ikke.), så skal jeg formatere og begynne HELT på nytt. Basiske settings, Programmer, programsettings, visual settings, Schell mappeflytting, tweaking, registryendringer, alle slags drivere.... Jeg vil døøøøøøø Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 hehe kan du ikke lagre endringene for det? Lykke til ihvertfall Lenke til kommentar
L2killer Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Slettet sys filen (med backup) og det gikk fint litt mer enn et døgn, og så kom den frem igjen. Er skikkelig grønn nå. En reinstallasjon av Windows er det siste jeg vil gjøre. 6391725[/snapback] Hei! Kansje det er en av de ram-brikkene dine Jeg måtte skifte ut min ram-brikke pga VIRUS VIRUS og enda litt mer VIRUS... Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Dette har ingenting med RAM brikkene å gjøre. Virus har vel også ingen effekt på RAM brikker så vidt jeg vet..? Lenke til kommentar
L2killer Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Dette har ingenting med RAM brikkene å gjøre. Virus har vel også ingen effekt på RAM brikker så vidt jeg vet..? 6396008[/snapback] Virus kan rassere hele maskina. har alerede knust harddisken og rammen min Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 kan virus ødelegge komponenter og nå? Lenke til kommentar
L2killer Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 kan virus ødelegge komponenter og nå? 6398525[/snapback] Jeg er ikke helt sikker men jeg måtte bytte ut ram-brikken min og harddisken min pga virus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå