xvis Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Skal snart ha ny brenner og ser det er mye skryt av BenQ's brennere. Så tilfeldigvis at BenQ DW1670 er på trappene og tenker på å gå for den. Det som er litt forunderlig er når jeg ser resultatet fra prisguiden her, så er det bare Netshop som foreløbig fører denne brenneren. Om en sjekker de fleste større nettbutikkene er det nesten ingen som fører BenQ-brennere. De fleste større nettbutikkene ser ut til å gå for merker som NEC, Plextor og Samsung og noen andre, men altså ikke BenQ. Skulle likt å høre noen synspunkt på hvorfor det antatt beste produktet ikke finnes hos flere nettbutikker. Lenke til kommentar
Psh Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Er ikke helt enig i at utvalget av selgere som fører BenQ brennere er dårlig, sjekker du ut BenQ DW1650 i prisguiden finner du 14 forhandlere. Andre forhandlere fører også BenQ brennere under navn som Philips, Sony DRU-810A og Plextor PX-740A. BenQ DW1670 har ikke kommet på det Norske markedet ennå, derfor et labert utvalg av forhandlere. Forøvrig er ikke DW1670 en slektning med de tidligere knall brennerne 1620/1640/1650 som bruker Nexperia chipset, DW1670 bruker Panasonic chipset BenQ DW1670 DVD Burner Preview Jeg er ikke helt sikker på om DW1670 er noe å vente på... Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg ville heller gått for en 1650 eller 1655 da disse, som psh sier, er basert på et chipset vi vet produserer glimrende resultater. 1670 vil vel heller ikke støtte en del av de kjekke funksjonene vi kjenner fra 1640/5x serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå