Jørnan Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Fant ikke en liknende tråd fra før av så da lager jeg en Har mnage ganger irritert meg over å ikke finne tabs på nettet til Guitar Pro etter å ha søkt og søkt. Så hvis du mangler en sang eller vil anbefale en bra side der de kan lastes ned, skriv det her! Ville gjerne hatt tabs på The Entertainer (originalen) og Chariot (GavinDeGraw) Noen som kan finne dem? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 http://www.ultimate-guitar.com/search.php?...rtainer&w=songs Vet ikke helt hva orginalen er, men der er i hvert fall en del guitarpro tabs. Ingen gp av chariot desverre. http://www.ultimate-guitar.com/search.php?s=chariot&w=songs Ultimate-Guitar.com har en del gptabs og er helt grei å bruke nå som mysongbook ikke har tabs til nedlasting lengre. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Takk. Men siden du er inne på det, hvorfor kan jeg ikke laste ned sanger fra MySongBook lenger? Lurte litt første gangen jeg var inne på siden og ikke kunne laste ned Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Årsaken til at det ikke lenger går an å laste ned tabs fra Mysongbook.com er fordi det skal bli/er blitt lovforbud mot å legge ut: Sangtekster og tabs på internett som er kopibeskyttet. Mysongbook er hostet i USA (rett meg om det er feil) og har derfor valgt å stenge mulighetene for nedlastning intill videre. Ultimate-guitar på sin side er hostet i Rusland og har valgt å la folk laste ned tabs fortsatt. Jeg vil anta at grunnen er at lovforbudet ikke gjelder her. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Tror faktisk MSB er i frankrike, men er ikke helt sikker... Uansett, link til alle tabsene som lå på MSB før de stengte (nesten, litt utdatert): http://www.fanfoldrc.com//devilization83/tabs.zip Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Har sett noe som heter Power Tab, hva er forskjellen/best av Power Tab og Guitar Pro. Må man betale for Guitar Pro? Lenke til kommentar
Taters Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Tror faktisk MSB er i frankrike, men er ikke helt sikker... Uansett, link til alle tabsene som lå på MSB før de stengte (nesten, litt utdatert): http://www.fanfoldrc.com//devilization83/tabs.zip 6346014[/snapback] amazing! Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Noen av dere som har/hadde Powertabs? Det mest geniale programmet NOEN gang!! Men dessverre kom den drittloven... Starte kampanje mot loven? :!: Lenke til kommentar
aemil Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) MySongBook har en stor Guitar Pro database. Endret 20. juni 2006 av AnR Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 MySongBook har et stort Guitar Pro database. 6348447[/snapback] Litt synd at du ikke kan laste ned noe der lenger da Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 GuitarPro er mye bedre enn PowerTabs spør du meg. Dessuten er det flere som bruker GP, noe som resulterer i at flere GPTabs blir laget sammenlignet med PT. Lenke til kommentar
aemil Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Bah, trodde de hadde gitt beng i den loven siden det var mulig å få GP filer derfra en stund etter at den kom. Lenke til kommentar
blured Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Er bare å bruke linken til SBS, for deretter å bruke Ultimate-Guitar. Savner ikke Mysongbook så veldig egentlig. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 På 911Tabs kan du søke gjennom mange sider med tabulaturer, og filtrere fram bare Guitar Pro-filene hvis du vil. Du kan også vise Power Tab-filer, som kan importeres i Guitar Pro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå