Peppep Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) :D Ah... endelig er jeg ferdig med L bakpå bilen, kjøretimer, veiledningstimer, sikkerhetskurs og alt det der... stod på oppkjøring i dag. Tror aldri jeg har vært så nervøs før noe, men det gikk heldigvis bra. *juble og hoppe* Endret 20. juni 2006 av bhsand Lenke til kommentar
simzERK Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Det er jo bra! Broren min fikk lappen for ikke så lenge siden, er du 18? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 God følelse det der... Blir vel kjøring rundt omkring nå da, bare for å kjøre..? Hehe, det husker i alle fall jeg at jeg gjorde Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Neptaz: Yup, fylte for et par måneder siden. Mr.Berg: Stakk av med bilen med en gang jeg kom hjem. Eller, snek meg inn bakveien først, så min mor trodde at jeg stod opp da. Så startet jeg bilen og kjørte, uten å fortelle at jeg hadde kjørt opp. Var morsomt å se reaksjonen når hun kom i vinduet. Men fant ut at jeg måtte stikke tilbake og fortelle at jeg faktisk HADDE fått lappen. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Haha, genial variant. Den skulle jeg jammen ha prøvd Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Hehe.. skal snart prøve det samme på min far, men tipper at det blir mindre vellykket. Han er roligere og mer skeptisk av seg, så jeg tipper at det går opp for ham rimelig kjapt. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Skal ha oppkjøring i morgon. Wish me luck. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 Lykke til! Regner med at du gir lyd fra deg når du er ferdig (vel, i alle fall om du står - og det går nok fint). Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Fekk forresten lappen i går. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Endelig etter 18,5 år med venting, kom endelig den dagen jeg hadde oppkjøring... Og tror dere ikke faen meg at jeg sto :D Nå har je kjørt bil sia 11 tia, bada et par timer og til nå... skal bli godt å sova Endelig er jeg lykkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå