bandreas Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Topic says it all. Er ud rogue, noe jeg har vært i 1 1/2 år nå. Er lei og skulle ønske jeg var troll istedet. Har fått på meg 3 copycats ved navn, rase og looks og vil ikke mer! Noen som vet om det er mulig at man faktisk får forandret rasen sin ved hjelp av en GM? orker ikke å lese etter det selv, er akkurat ferdig med eksamen og lesing Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Tviler på at det er mulig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 nei. Var til og med en "tilbakestående" spiller som søkte om å få bytte mount, han var troll og når han endelig fikk mount gynga skjermen og han kunne spille 5 minutter før han ble dårlig. Så selv med god grunn får du ikke bytte. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 jeg har sent GM tick om dette før når jeg kejda meg, og det går ikke! Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Teknisk sett så går det. men om vi får endra på det. ikke sjans Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 tror du kan gjøre om skinns osv og få deg selv til å se ut som troll, men vet ikke om dette bare går med gear Lenke til kommentar
Hasselnøtta Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Topic says it all. Er ud rogue, noe jeg har vært i 1 1/2 år nå. Er lei og skulle ønske jeg var troll istedet. Har fått på meg 3 copycats ved navn, rase og looks og vil ikke mer! Noen som vet om det er mulig at man faktisk får forandret rasen sin ved hjelp av en GM? orker ikke å lese etter det selv, er akkurat ferdig med eksamen og lesing 6344675[/snapback] Bra du vil velge troll da, alt for mange UD's Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Topic says it all. Er ud rogue, noe jeg har vært i 1 1/2 år nå. Er lei og skulle ønske jeg var troll istedet. Har fått på meg 3 copycats ved navn, rase og looks og vil ikke mer! Noen som vet om det er mulig at man faktisk får forandret rasen sin ved hjelp av en GM? orker ikke å lese etter det selv, er akkurat ferdig med eksamen og lesing 6344675[/snapback] Er jo feita å ha egen fanskare da Lenke til kommentar
Songmist Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Ikke faen om det er fett Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) da hadde vell alle endgame ally priests bytta til dwarf...? Endret 20. juni 2006 av World Of Warcraft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå