Gå til innhold

Kan må bytte rase etc, ved hjelp av GM?

Anbefalte innlegg

Topic says it all. Er ud rogue, noe jeg har vært i 1 1/2 år nå. Er lei og skulle ønske jeg var troll istedet. Har fått på meg 3 copycats ved navn, rase og looks og vil ikke mer! :nei:

Noen som vet om det er mulig at man faktisk får forandret rasen sin ved hjelp av en GM? orker ikke å lese etter det selv, er akkurat ferdig med eksamen og lesing :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei. Var til og med en "tilbakestående" spiller som søkte om å få bytte mount, han var troll og når han endelig fikk mount gynga skjermen og han kunne spille 5 minutter før han ble dårlig. Så selv med god grunn får du ikke bytte.

Lenke til kommentar
Topic says it all. Er ud rogue, noe jeg har vært i 1 1/2 år nå. Er lei og skulle ønske jeg var troll istedet. Har fått på meg 3 copycats ved navn, rase og looks og vil ikke mer!  :nei:

Noen som vet om det er mulig at man faktisk får forandret rasen sin ved hjelp av en GM? orker ikke å lese etter det selv, er akkurat ferdig med eksamen og lesing :p

6344675[/snapback]

Bra du vil velge troll da, alt for mange UD's :p

Lenke til kommentar
Topic says it all. Er ud rogue, noe jeg har vært i 1 1/2 år nå. Er lei og skulle ønske jeg var troll istedet. Har fått på meg 3 copycats ved navn, rase og looks og vil ikke mer!  :nei:

6344675[/snapback]

Er jo feita å ha egen fanskare da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...