AudiA4 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Som sagt.... AUDI vant Le Mans med sin nye TDI motor, og de kjørte kun mot bensin motor biler... Så..... diesel er best! Les artikkel: http://www.dinside.no/php/art.php?id=308218 Lenke til kommentar
d4d Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Som sagt.... AUDI vant Le Mans med sin nye TDI motor, og de kjørte kun mot bensin motor biler... Så..... diesel er best! Les artikkel: http://www.dinside.no/php/art.php?id=308218 6344601[/snapback] Ikke bare best men den har faktisk UFO lyd også. Lurer på om det var planlagt. Lurer litt på hvordan en UFO lyd er da, men det er det åpenbart noen som vet. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Ikke nok med det heller. men diesel forurenser mye mer enn vanlige bensinmotorer. Så bellona vil sikkert si dette: De miljøbevisste kjører bensinbiler. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 På bilen min har jeg fjernet katalysatoren siden jeg liker å kjøre rundt å vite at bilen min forrurenser mest mulig, sånn at de stygge teite folka i natur og ungdom osv. kan syte Kommer masse delig svart røyk har også en knapp jeg kan trykke på som spruter olje i eksoses slik at det blir masse hvit/blå røyk bak bilen som jeg kan bruke hvis det er noen miljø aktivister i nærheten Grunnen til dette er at jeg hater dem noe sinnsykt, dem sto i veien å blokka med en teit miljø aksjon slik at jeg måtte presse meg igjenom mange stygge dritt unger og jeg fikk noen riper i lakken og speilet fikk noen skader. jeg har bensin bil nå, kanskje jeg burde vurdere diesel hvis det forrurenser mer Lenke til kommentar
enl Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Diesel er uten tvil fremtiden ja Og Dennis97...ord deling Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Diesel er best! Etter jeg er ferdig med å bygge opp gatebilen min, skal jeg kjøpe meg en diesel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå