hitokiri Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Lei av å ikke få 3G-dekning inne i huset? Om du maser på operatøren din, kan det hende de spanderer en innendørs 3G-base, som for eksempel Nokia Pico. Les mer Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Dessuten kan større bedrifter inngå avtaler med operatører om å få god 3G-dekning innendørs, og dermed eliminere behovet for Wi-Fi.Så de fleste ønsker 3G fremfor wifi? Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Bra sagt Sigmund_Freud. Jeg ville tro at de fleste ville hatt wifi, hva skal du med 3G samtale på eks. en flyplass, blir jo bare masse bråk og vanskelig og høre vis du skal ha en videosamtale... (eller er jeg helt på jordet) Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 genialt, viser vel bare at alle 3G variantene sliter, eller hva? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg ville tro at de fleste ville hatt wifi, hva skal du med 3G samtale på eks. en flyplass, blir jo bare masse bråk og vanskelig og høre vis du skal ha en videosamtale... 6345287[/snapback] Om jeg blir sittende på en flyplass i fjorten timer vil jeg heller ha wifi enn bedre 3G-dekning, ja. Utstyret for trådløst på en flyplass blir vel også billigere enn denne senderen så ser ikke hva den har som er å juble for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg