AntifA Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Har et aldri så lite problem. Når jeg kjøpte meg pc så lånte jeg win2k av en kompis, men nå viser det seg at det bare var en prøveversjon. Dvs at jeg kommer til å slite om en måneds tid. Kan jeg bare legge inn en ny versjon (Ikke prøveversjon vel og merke :smile:) på en annen partisjon? Eller må jeg slette alt, legge inn win2k på nytt, legge inn alt på nytt osv osv?? Vet seriøst ikke om jeg gidder å måtte laste ned drivere, legge inn progs osv helt på nytt igjen.. Sjekket forresten prisen for en flunke ny utgave av win2k på datorbutiken.com. 3500 spenn!! Ikke rart folk kopierer over en lav sko... :smile: Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Hei. Bare putt inn den nye 2000 plata di mens du er i win2000 prøveversjonen. Da vil du få valget å oppgradere!! Da den er ferdig med dette er alt som før, bare at du slipper å bekymre deg for hva som skjer om en mnd. :smile:) Lenke til kommentar
AntifA Skrevet 10. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2001 Jøss! Så enkelt altså?? Disse datafolkene tenker på alt asså! :smile: Hadde sett for meg en helvetes redningsaksjon for å slippe billig unna :smile: Thx! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Joda...microsoft har litt vett i hodet...men det er da skjeldent oxo :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå