Gå til innhold

Finner ikke Outlook...

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier så finner jeg ikke Outlook på datamaskinen.

Jeg innstalerte Office Beta for ikke så lenge siden, og brukte outlokken i den.

Men plutselig en dag kom linken til det bort. Også i Office 2003 versjonen. Jeg finner ikke linken til det noen plass på pcen. :dontgetit:

Noen som vet hva jeg må gjøre for å få det tilbake? :hmm:

EDIT: Prøvde å starte innstalasjonsfilen til office beta, for så å velge add/remove programs. Men da jeg skulle innstalere outlook, sto det bare at den var: "Not available"

Endret av ZeRyZoN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åh, beklager. Tenkte kun på 2007 Beta-utgaven.

I 2003 skal den være tilgjengelig. Men gamle installasjoner kan sperre for installasjon av denne. Du kan prøve å slette mappene under C:\Documents and Settings\DittBrukernavn som inneholder "Outlook". Men ingen garantier (og ta backup av eventuelle *.pst-filer først).

Lenke til kommentar
Åh, beklager. Tenkte kun på 2007 Beta-utgaven.

I 2003 skal den være tilgjengelig. Men gamle installasjoner kan sperre for installasjon av denne. Du kan prøve å slette mappene under C:\Documents and Settings\DittBrukernavn som inneholder "Outlook". Men ingen garantier (og ta backup av eventuelle *.pst-filer først).

6351350[/snapback]

Finner den ikke i 2003 versjonen heller. Skal prøve å innstalere Outlooken i den.

Må bare finne cden først :tease:

Lenke til kommentar

Hei. Sist gang jeg prøvde Office 2003 (Riktingok Pro Versjonen) Så var Outlook som standard med i installasjonen. Den var såvidt jeg husker med som standard installasjonen på Office 2003 Beta også. Den er iallefall med som standard på Office XP Pro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...