Narkolepsi Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Vi er to som har kontoer på min laptop, slik at begge er logget inn samtidig og vi bare svitsjer mellom kontoene etter behov. Etter at jeg ble trådløs har jeg merket meg at etter å ha svitsjet konto forsvinner nett-tilgangen. Så leter den etter trådløse nettverk, finner et og kobler seg på igjen. Hva er det som kan forårsake dette? Har: - XP pro - Intel PROset wireless kort - Linksys WRT54G router. Lenke til kommentar
Jester7 Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 (endret) Hadde noe av det samme problemet da jeg kjørte Remote Desktop mot en laptop med det samme nettkortet som deg. Det så ut som om nettverksdriveren ble "resatt" når jeg logget meg inn. Du kan prøve å bruke Windows innebygde WLAN "Wizard" for å styre kortet, eller oppgradere PROset-driverne. Hos meg så virket det å bruke Windows for å styre WLAN-kortet og jeg mener også at det virket OK med de nyeste PROSet-driverne og la disse styre kortet. Det er en eller annen opsjon i PROset hvor du kan sette Windows til å styre kortet. Endret 20. juni 2006 av Jester7 Lenke til kommentar
Narkolepsi Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2006 Windows styrer butikken bedre ja. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå