Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360

fAight

Anbefalte innlegg

Hmm.. Kanskje jeg bare burde selge den å kjøpe ny. Er verd å betale 500 kr ekstra for å få en som ikke bråker. Hvis jeg får 2500 for den da..?

6499911[/snapback]

Det er opp til deg, men du får nesten garantert ikke 2500,- for den.. Core går for 1995,- på Lefdal i disse dager, og premium for 2995,-, så sjansene dine er små..

Min har fryst to ganger, begge i OB. Har tenkt på å sende den inn, men da jeg tenkte på det stoppet den å fryse. Det er dere må gjøre, folkens! Si til 360'en deres: Jeg sender deg inn snart.. :p

6499989[/snapback]

Hmmm....kanskje du er inne på noe der? Kjøpte Nintendo DS Lite her om dagen, tror du dette kan ha noe virkning på 360`n? Siden boxen min fungerte perfekt i 7mnd men nå plutselig ikke ville mer! Skulle ikke forundre meg om det er noe sjalusi på gang :dontgetit: Håpe jeg får tilbake en ny 360 med litt større selvsikkerhet :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alriight!!

Ringte supporten nettopp, boxen var sendt på mandag :)  Godt å vite at den er på vei ihvertfall :love:

6518608[/snapback]

Var ikke dette synlig via sporingsnummeret, eller sjekka du kanskje ikke?

Faen, jeg venter utålmodig, som en unge på juleaften, på en ny boks fra Tyskland selv...

" Det er tekniske problemer hos vår tekniske avdelig, så det tar litt lengre tid enn ventet" er eneste tilbakemeldingen jeg har fått.

Lenke til kommentar
med tanke på minne så har PS2en klart seg ganske så bra med sine 128mb.

den klarer ting som en PC med de spesifikasjonene ikke klarer.

6525246[/snapback]

Da var boxen min i hus. Den var produsert 26.11.05 Nyere enn den eg asendte inn ihvertfall :)

Skal på fylla i dag så får ikkje testet den noe særlig :p

Lenke til kommentar

Jeg måtte sende inn min 360 forrige tirsdag, min andre maskin som tar kvelden, og i dag så ringte DHL og sa at de ventet en forsendelse til meg. 1 uke er da ikke så ille, men jeg trodde UPS hadde leveringsavtalen, ikke DHL. Uansett, jeg er glad for at det gikk så fort, poster i kveld om jeg har fått ny maskin eller ei. ( Feil på den jeg sendte inn var " ring of doom")

Lenke til kommentar

Nå har min kjære release box tatt kvelden. (for å fyre på teorien til avaen om at alle ryker. :roll: )

Men nok om ham. Jeg lurer på hva jeg egentlig skal gjøre. Skal jeg ringe microsoft support og få dem til å hente den. eller skal jeg rett og slett ta den med sammen med kvitering til Elkjøp? (hva vil eventuelt de gjøre?)

Lenke til kommentar
Nå har min kjære release box tatt kvelden. (for å fyre på teorien til avaen om at alle ryker.  :roll: )

Men nok om ham. Jeg lurer på hva jeg egentlig skal gjøre. Skal jeg ringe microsoft support og få dem til å hente den. eller skal jeg rett og slett ta den med sammen med kvitering til Elkjøp? (hva vil eventuelt de gjøre?)

6553432[/snapback]

Du kan høre med Elkjøp om de kan gjøre noe mer for deg, men det tviler jeg på. Alle må uansett sende inn maskinen til Microsoft. (tror jeg)

Lenke til kommentar
Faktisk ennå en stund til 360 tar igjen PS2. 75% av maskinene som ble solgt i november og desember det året den ble lansert i Norge ble returnert med feil på laser innen garantitiden gikk ut der jeg jobbet i Akers Mic.

Ser ut som det er prisen man må betale for å være tidlig ute.

6553187[/snapback]

Det nekter eg å tru! Du farer med løgn! Sony har jo alltid levert feilfire maskiner! MS var jo den første som presterte å lever defekte konsoller til forbukeren.

:whistle:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Fy satan jeg visste det var mange med feil men så mange ? Kryr jo av folk i tråden her. Lurer på hvor mange det er i hele landet. Må være helt ekstremt. Satan så slapt av Microsoft !

6553052[/snapback]

Da har du jo noe å glede deg til når PS3 blir lansert. For i følge deg er PS3 så totalt overlegent alt som finnes på denne jord at man må vel til avanserte utenomjordiske sivilisasjoner for å finne noe som kan måle seg. Og når man samtidig tar med i betraktning at jo mer teknisk avansert noe er, jo større sjanse er det for feil i startfasen, ja da lover det ikke godt for feilprosenten til PS3.

Just for the record, jeg kjøpte min X360 på release, har ikke vært noe trøbbel overhodet med den, har fungert prikkfritt. Det samme tror jeg nok gjelder majoriteten her på forumet. Og som det er sagt av mange andre, det er tross alt ingen som gidder å lage tråder og skrive masse innlegg om at X360-en virker supert, er det vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...