MindTooth Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Kjapt spørsmål: Får man vite hva som var galt med boksen når man får den igjen? Dessverre. Får nok bare tilbake enten fikset eller ny. Birger Lenke til kommentar
marama Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) har levert xbox på rep. ser den er på tur tilbake nå. punk4 er uthevet med grønt for att rep er utført å er på vei tilbake til meg... tilfeldigvis når jeg kopierte denne infoen under ser jeg att det jeg har uthevet/understreket ikke står der jeg kopierte. men det kommer frem når jeg limer inn... er det mulig att rep ikke er utført pga att garanti ikke gjelder lenger.. garantistatusen var ugyldig da jeg sendte inn. står 3mnd garanti nå etter rep Enhet: Xbox360 Hardware Serienummer: ************ Garantistatus: Garanti gyldig Status for reparasjon: Enhet sendt til kunde Navn på transportør: UPS Sporingsnummer for transportør: ****************** Ettersom Original Xbox har nådd slutten på levetiden, tilbyr ikke Microsoft lenger reparasjonstjenester for Original Xbox-konsoller. Les støttepolicyen for Original Xbox hvis du vil ha mer informasjon. Les meldingen om støttepolicy for Original Xbox Hvor lang tid vil denne reparasjonen ta, og hva er status? Reparasjonen går gjennom fire faser: 1.Reparasjonsordre sendt – Vi har mottatt reparasjonsordren, og den er lagt i kø for behandling. 2.Venter på enhet i servicesenter – Vi har behandlet bestillingen din, og venter nå på å få levert konsollen ved servicesenteret vårt. Hvor lang tid reparasjonsprosessen vil ta, avhenger av hvor raskt du sender oss konsollen ved å følge vedlagte forsendelsesinstrukser. Konsollen skal returneres til deg innen to til tre uker etter datoen da du sendte den til oss. 3.Enhet mottatt i servicesenter – Vi har mottatt konsollen. 4.Enhet sendt til kunde – Konsollen er reparert eller byttet ut. Vi sender den nå tilbake til deg. Standardgaranti utløpt: En treårsgaranti gjelder for tilstander som indikeres av tre røde lys. Klikk alternativet for forespørsel om ny reparasjon for å fortsette. Endret 27. november 2009 av marama Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Hei, skal sende min xbox inn nå og lurer på om jeg skal sende med posten eller skal jeg ringe ups.. fikk nemlig besjed at jeg måtte få signert kvitteringa(fant kunde nr på kvitteringa nå) av ups. men instuks lappen som lå i retur eska står det at den skal på posten.. Endret 10. desember 2009 av Tdnoz Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Kunne trengt litt oppdatering, disse standardmailene som sendes ut fra Xbox-servicesenteret. Der står det blant annet at transportøren er DHL, enda de forlengst har byttet til UPS Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Må visst sende med posten? dårlig service spør du meg da.. går jeg bare på posten og leverer? Endret 11. desember 2009 av Tdnoz Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Må visst sende med posten? dårlig service spør du meg da.. går jeg bare på posten og leverer? jeg leverte inn xboxen for tre uker siden. Og jeg måtte vertfall levere til posten. men det var veldi dårlig informert... Btw, Xboxen min er i Danmark nå ikke lenge til jeg kan kaste meg over den av glede Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Har akkurat vært igjennom en innsending, som tok litt over to uker tilsammen. UPS ble brukt, mens Posten ble brukt lokalt. Informasjonen som fulgte med, var veldig misvisende. Da jeg ble veldig usikker på hva jeg skulle sende med, klistre på, osv. Men det ordnet seg Fikk til og med en ny faceplate, da den som ble sendt inn, manglet ett lokk på minnekortet. Det som forundret meg mest, var at ett klistremerke som var påklistret faktisk var der fortsatt, samt hadde garantien fått en ny dato og kabinettet så mye finere ut. Tenker at de kanskje bruker opp igjen kabinettene, men skifter ut klistremerkene og innhold. Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Boksen min er visst allerede framme på servicesenteret i Frankfurt, jeg leverte den selv til UPS i Oslo på fredag. Om dette tar lang tid skal jeg i hvertfall ikke skylde på transportøren. Edit: Plutselig var den visst ikke levert likevel, men er framme den 16. Jaja, det er vel fortsatt raskere enn Posten Endret 14. desember 2009 av Pellick Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hei! Fikk her om dagen en eske som sto på trappen fra UPS (ba egentlig om henting, men fikk ingen informasjon om når de skulle komme). Har klistret på det som skal være med, men har ikke fått noe telefonnr som jeg skal ringe for at de skal kunne levere denne. Er det slik at jeg kun skal sende den med det lokale postkontoret eller kommer de og plukker den opp? Takker for hjelp! mvh Jørgen Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det enkleste er å bestille henting på nettsiden til UPS, det var det jeg gjorde når min Xbox røk i fjor høst. UPS var på døra dagen etter. Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Trenger kjapt hjelp! Fikk esken fra UPS via posten. Nå skal jeg levere den inn igjen. Fikk 3xinvoice ark som jeg skal signere og legge i plastlommen? Så fikk jeg en returservice etikett fra bring og 3 sånne "klistremerker" fra UPS. Skal jeg legge de klistremerkene i plastlommen (med tanke på at de skal sendes til UPS i Oslo) og at de fester det på, og bare klistre på det fra bring? Eller skal jeg klistre på alt? Takker! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hvis jeg husker rett så skal du signere og legge to av de tre arkene i plastlommen og beholde det siste selv. Vet ikke helt hvordan det fungerer med klistermerkene når du skal sende pakken til UPS via Posten (jeg gikk direkte gjennom UPS), men tipper at du bare kan klistre alt på samtidig. Posten og UPS klarer sikkert å se hvilke som tilhører hvem. Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ringte xbox kundeservice og fikk beskjed om å høre med posten. Dama der sa det kunne skje forvekslinger om jeg hadde på bådde etikettene fra UPS og posten osv. Vet ikke om hun hadde peiling, men hun sa at jeg burde legge dem i plastlommen så da gjorde jeg det. Håper det fikser seg! Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Noe vits i å levere inn en 360 med RROD som er fra -06? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Noe vits i å levere inn en 360 med RROD som er fra -06? ja, du har 5 års reklamasjon Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Noe vits i å levere inn en 360 med RROD som er fra -06? ja, du har 5 års reklamasjon har tilogmed sjekket med skoleplanen her og dette blir lært til elevene. Bruk dine rettigheter. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Ringte de i sted, og møtte på en svært hyggelig fyr fra Fredrikstad. Jeg ble fortalt at siden Xbox-en min var kjøpt brukt var det egentlig ingen garanti på denne, hvorfor det, egentlig? Endret 14. juni 2010 av OleEdvard09 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå