Shifty Powers Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Ups var her i dag og prøvde å levere eska eg skal sende tilbake. Så dei la ein lapp i postkassa som lignar på ein hentelapp fra posten + litt anna greier. Kan eg levere denne lappen på posten og hente xboxen der? På lappen står det foresten: forsøkt levert.. Endret 16. september 2009 av sTor Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) sTor: Det burde stå noe om hvor pakken kan hentes hvis det er meningen at du skal hente den selv, det er godt mulig at lappen bare er en notis og at de vil forsøke å levere den igjen i morgen eller noe slikt. --- UPS leverte nettopp min eske. Fikk med 3x invoice, 1x plastlomme, 3x klistremerker, tape til esken, instruksjonsark, og holdere & plastpose til Xboxen. Har noen spørsmål: Edit: Nevermind. Endret 17. september 2009 av Totenkopf Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Jaja, satser på at jeg bare skal signere selv. Bestilte opphenting på https://wwwapps.ups.com/pickup/schedule?loc...;WT.svl=PNRO_L1 Edit: Og det gikk smooth, UPS var på døra kl. 13-14 og Xboxen min er nå på vei til Tyskland. Endret 17. september 2009 av Totenkopf Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Eit sprøsmål: Det som er på pakken fra før, skal eg ta av alt det før eg sender den? Trenger svar FORT! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Du skal fjerne den gamle plastlommen, men du trenger ikke å fjerne de to klistermerkene - du kan bare klistre de nye på toppen av de gamle. Endret 19. september 2009 av Totenkopf Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 UPS fyren som skulle hente min xbox var lat og ufin synes jeg. Jeg måtte komme opp i veien med esken og spurte på en ufin måte synes jeg hva som var inni esken. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Kanskje han hadde en dårlig dag? Typen som hentet min Xbox 360 på mandag var ganske hyggelig. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Bumper denne litt. Tar det lang tid fra man ringer til den blir henta(/eska levert)..? Ringte 24 september og jeg har enda ikke fått noen på døra eller telefon. Damen på kundesenteret sa at det sikkert gikk greit å bare sende eska avgårde med postmannen med en gang. Noen som har lyktes med det? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Jeg bestilte henting på ups.no på en søndag og så ble pakken hentet mandag morgen, det burde ikke ta noe særlig lengre tid enn det. Endret 5. oktober 2009 av Totenkopf Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 wuhu..Fikk tilbake xboxen min fra verksted. Fikk med en måned gratis gold live kort. hehe Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Noen som husker nr til xbox support..? Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Google it. Tar deg 2sekunder. Men siden du er så lat så her. http://www.xbox.com/nb-NO/support/contact/ Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja, er lat. Håper jeg får den tilbake før brutal legend kommer ut hvertfall Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Ja, er lat.Håper jeg får den tilbake før brutal legend kommer ut hvertfall Jeg ringte xbox support mandag for 2 uker siden, tok 1 uke før UPS henta den. De hentan mandag forrige uke, fikk epost fra xbox support på mandagen for 3 dager siden, at den hadde ankommet service senteret, så håper jeg får den innen en uke, har gått 1.5 uker nå. hadde feil med DVD drevet, og at laseren ikke ville lese spill noe godt. Noen som vet hvor lang tid det tar før jeg får den tilbake? den var somsakt framme på service senteret mandag denne uken. Endret 8. oktober 2009 av Jurigs Lenke til kommentar
kristofferlol Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) slettet Endret 20. juli 2011 av kristofferlol Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 må jeg betale for frakt når jeg leverer esken med xboxen på postkontoret? hvilken eske? Du skal vel ikke levere den selv? Har microsoft sagt dette til deg? Hvis det har kommet nye regler for reklamasjon fra microsoft så burde det jo kanskje stått noe om det i tråden her. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hvis esken ble levert av UPS så er det UPS som skal hente den igjen, men hvis man bor et sted hvor de ikke leverer så man kanskje sende esken til UPS via posten? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hvis esken ble levert av UPS så er det UPS som skal hente den igjen, men hvis man bor et sted hvor de ikke leverer så man kanskje sende esken til UPS via posten? Det stemmer. Måtte selv sende tilbake en pakke jeg fikk fra UPS i går. Alt lå i esken. Problemet var at den beskrivelsen var veldig utdatert, slik at jeg var veldig usikker på hva jeg skulle gjøre. Men tror jeg kom frem til riktig løsning Birger Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Kjapt spørsmål: Får man vite hva som var galt med boksen når man får den igjen? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Tror egentlig ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå