Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360

fAight

Anbefalte innlegg

UPS og Kundeservicen har ikke akkurat god kommunikasjon.

Jeg sendte inn min 360 via snailmail, og fikk da nytt sporingsnummer fra UPS. Dette har ikke kundeservicen fått med seg, så de bruker statusen på pappeska jeg fikk sendt fra Oslo (Tyskland - Oslo -posten-> meg). Jeez.

Skal ringe tilbake nå med det nye (ordentlige) sporingsnummeret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hellvettes nakkekuk altså!

Ringte supporten no nettopp for å spørre etter boxen min. De sa den var kommet inn til reperasjon 10.07.06,men på UPS styret ankom den sin destinasjon 07.07.06. Så eg fikk beskjed om å ringe opp igjen netse onsdag z0mg!11 :hrm:

Ser ut til at denne friuka her går til hor enda ein gang :roll:

Lenke til kommentar

får bare hive meg på klagekoret over elendige xbox360'er.

Min fryser / kræsjer med "farget snøstorm" etc. hele tiden. Får knapt skrudd den på og selv enkle ting som avspilling av dvd går dårlig.

Får dog ingen "ring of red lights".

Blir vel innsending på den og. Har skaffet meg en billig Playstation 2 i mellom tiden :p Dama ville ha singstar og jeg er jo ikke vanskelig å be når hun foreslår spleising på en ny dubbeditt :p

Lenke til kommentar
Hellvettes nakkekuk altså!

Ringte supporten no nettopp for å spørre etter boxen min. De sa den var kommet inn til reperasjon 10.07.06,men på UPS styret ankom den sin destinasjon 07.07.06. Så eg fikk beskjed om å ringe opp igjen netse onsdag z0mg!11 :hrm:

Ser ut til at denne friuka her går til hor enda ein gang :roll:

6489150[/snapback]

Hos meg har de fått for seg at de har prøvd å sende meg ny boks før min har kommet fram til Frankfurt :hmm:

Testet forresten å sette en bordvifte til å blåse på Xbox'en for å teste om det var varmeproblemer. Tok ca. 30 sec før den frøs (dashbord) så tror nok det er andre ting.

6490330[/snapback]

Det er nok kjølepastaen som har smeltet bort. Hjelper ikke så mye med en bordvifte da :p

hvor ringte dere kundeservice? norske xbox.com siden? så ut til at dit det var link til fra microcrap.no

6490379[/snapback]

Ringte nummeret som står i manualen ;)

Skal ringe til Kundsupport. Er mange rare folk der. Ei som ikke forsto norsk så jeg måtte snakke på engelsk med en svensk kundebehandler :roll:

Lenke til kommentar
We have received your Xbox at our service center.   It is our priority to process your Xbox in a timely manner and to get it back to you as good as new.  We will contact you as soon as we are finished so you can get ready to get back into the game!   

Your Xbox Video Game system has been shipped!  You can expect to receive it in 2-5 days.  Thank you for your patience and get ready to get back into the action!  Your shipping information is provided below for your reference:        CarrierName : UPS  CarrierTrackingNbr : xxxxxxxxxxxxxx  ShipmentDate : 2006-06-21 15:17:32   

Litt rart?

Begge mailene kom i går natt :hmm:

Endret av Zappza
Lenke til kommentar
Får man mail også? Eg har da aldri blitt spurt om min mail adresse? eller er dette noe det finner ut av på egen hånd? :p

6495540[/snapback]

Jeg hadde iallefall registrert boksen min på Xbox.com, sikkert derfor :)

Veldig nyttig, i stedet for å ringe support hele tiden å få feil info får jeg det på mail i stedet :thumbdown:

Lenke til kommentar
Da tok boxen min kvelden og :(

6490066[/snapback]

Velkommen til broderskapets (røde) ring :wee:

6490307[/snapback]

Takk for den :p

Det som er litt snodig er at jeg kjøpte 360`n på realease 2.des. Har siden det brukt boxen godt som hver eneste dag, enten til spill, musikk eller så har dama spilt arcade. Og har ikke hatt ett eneste problem med boxen bortsett fra at den har fryset 2-3 ganger. Men de siste 3 ukene har jeg hatt 15-24 timers vakter på jobb og derfor ikke hatt tid til spille disse 3 ukene. Da plutselig når jeg skal starte den opp igen er den ikke helt med og 3 røde lamper lyser....

Tror trikset er å bruke boxen mest mulig hele tiden :hmm:

Lenke til kommentar
Takk for den :p

Det som er litt snodig er at jeg kjøpte 360`n på realease 2.des. Har siden det brukt boxen godt som hver eneste dag, enten til spill, musikk eller så har dama spilt arcade. Og har ikke hatt ett eneste problem med boxen bortsett fra at den har fryset 2-3 ganger. Men de siste 3 ukene har jeg hatt 15-24 timers vakter på jobb og derfor ikke hatt tid til spille disse 3 ukene. Da plutselig når jeg skal starte den opp igen er den ikke helt med og 3 røde lamper lyser....

6497976[/snapback]

Da burde min holde en stund. Har stått på 24/7 siden jeg fikk den :blush:

Faens Oblivion :(

Lenke til kommentar

6497976[/snapback]

Var ca samme med min. Brukte den hverdag til og begynne med, spillte masse og opplevde vel bare et frys. Så gikk det en periode der jeg ikke brukte den på en mnd kanskje og når jeg da skulle starte den opp igjen var den bare død med tre røde lys. merkelige greier det der..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Så hva er trikset for å få xboxen til å lyse rødt? Er dritt lei av den forholdsvis høye susinga ved idle i dashboard og når jeg setter i et 360 spill (skikkelig høy suselyd)

Er selve lyden en grunn til å sende den inn?

Den har ikke fryst seg mere enn et par ganger siden jeg fikk den, men etter den siste oppdateringen via live så fryser den ca 1 av 5 ganger når jeg trykker på xbox knappen på kontrollen min, den fryser ikke fast, bare i 1 min.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

:p de finner nok sikkert ut at jeg har gjort det, hvis ikke hadde jeg kommet til å gjort det! Burde ikke være lov til å selge xboxer som bråker mere enn plenklipperen min. Den burde være merket med max 80dB, hørselvern er ikke nødvendig. Hadde forresten vært litt gøy å hatt en lydmåler for å sjekket.

Hmm.. Kanskje jeg bare burde selge den å kjøpe ny. Er verd å betale 500 kr ekstra for å få en som ikke bråker. Hvis jeg får 2500 for den da..?

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar

Hmm.. Kanskje jeg bare burde selge den å kjøpe ny. Er verd å betale 500 kr ekstra for å få en som ikke bråker. Hvis jeg får 2500 for den da..?

6499911[/snapback]

Det er opp til deg, men du får nesten garantert ikke 2500,- for den.. Core går for 1995,- på Lefdal i disse dager, og premium for 2995,-, så sjansene dine er små..

Min har fryst to ganger, begge i OB. Har tenkt på å sende den inn, men da jeg tenkte på det stoppet den å fryse. Det er dere må gjøre, folkens! Si til 360'en deres: Jeg sender deg inn snart.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...