lonnj89 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Fikk den når jeg skulle starte den jeg også, tenkte jeg skulle spill Halo 3 men det ble det ikke noe av Og det var uken etter (eller noe sånt) Halo 3 hadde launch... Er du heldig så tar det ikke så lang tid på service, min brukte vel en god måned fra jeg fikk boksen for å legge den inni for sending til jeg fikk den tilbake... Er lenge å vente for å si det sånn da men...Skjer det igjen skal jeg kjøpe meg en arcade og ha på lager Endret 19. mai 2008 av mX Lenke til kommentar
cube85 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ja kjipe greier, men så lenge man får tilbake en som funker så er det jo bra håper bare det går delvis kjapt Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg ble positivt overraska over hvor raske dem var med min jeg! Det tok under 2 uker Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Se for deg å sende inn Xboxen og strømforsyninga si (hvorfor strømforsyninga tenker du? Fordi han fikk beskjed om det) og så å få tilbake Xboxen etter 5 dager, men ingen strømforsyning. Du sender en mail til Xbox Support og lurer på hvor i all verden strømforsyninga di har blitt av, og du får i svar at en ny vil være hos deg om 14-15 dager. So much for den raske leveringa. Dette skjedde med en bekjent av meg. Lenke til kommentar
cube85 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Se for deg å sende inn Xboxen og strømforsyninga si (hvorfor strømforsyninga tenker du? Fordi han fikk beskjed om det) og så å få tilbake Xboxen etter 5 dager, men ingen strømforsyning. Du sender en mail til Xbox Support og lurer på hvor i all verden strømforsyninga di har blitt av, og du får i svar at en ny vil være hos deg om 14-15 dager. So much for den raske leveringa. Dette skjedde med en bekjent av meg. Har fått beskjed om å ikke sende strømforsyningen inn. Hvis ikke han hadde feil med strømforsyning eller fikk beskjed om å sende den også med? Jeg ble positivt overraska over hvor raske dem var med min jeg!Det tok under 2 uker Oki det høres lovende ut da Lenke til kommentar
cube85 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Imponerende rask dem er å hente Xboxen, i dag fikk jeg en telefon at de var på utsiden for å hente xboxen. Altså dagen etter jeg hadde ringt kom dem å hentet den. Nå er det bare resten av vente tiden igjen Endret 20. mai 2008 av cube85 Lenke til kommentar
cube85 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Sinnsykt kjapt det gikk. no har jeg fått Xbox360ien tilbake Endret 28. mai 2008 av cube85 Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg "søkte" om repairsupport på Xbox 360's support sider, og der stod det jeg skulle få en epost med adresse osv som jeg skal sende Xboxen til? For det første har jeg enda ikke fått den mailen, får det andre ser jeg folk her får den hentet av UPS?!? Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg "søkte" om repairsupport på Xbox 360's support sider, og der stod det jeg skulle få en epost med adresse osv som jeg skal sende Xboxen til?For det første har jeg enda ikke fått den mailen, får det andre ser jeg folk her får den hentet av UPS?!? Jeg gjorde også dette, men da det hadde gått et par uker, purret jeg på dem. Fikk da til svar om at denne ordningen (med registrering på nettet) kun gjaldt EU-land, og at jeg måtte ringe istedet. Passe idiotisk spør du meg. Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Da går min inn for andre gang. Første døde etter 6 måneder, fikk helt ny, nå døde den "nye" etter 18 måneder, så nå satser jeg på å få en ny versjon på nytt Hørte med dem om det var mulig å oppgradere til en annen versjon (f.eks. elite versjonen) men de hadde ikke noe tilbud om det i følge dem. Grunnen til at jeg spurte dem var at det snakkes om at det er mulig her: http://x6.no/supportforum/index.php?showtopic=62257 Noen som vet noe mer om hvorvidt det er mulig å oppgradere? Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Da går min inn for andre gang. Første døde etter 6 måneder, fikk helt ny, nå døde den "nye" etter 18 måneder, så nå satser jeg på å få en ny versjon på nytt Tror ikke du får nyeste med hdmi og hele pakka, men det er lov og håpe. Har 2 boxer på vei tilbake fra reperasjon nå, skal prøve og huske si ifra hva jeg får tilbake Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Og der var de tilbake. Ringte support fredag 10.10, og fikk begge boxene tilbake på døra i dag. Og det er de samme gamle boxene uten hdmi. Det som er imponerende er at boxen som var inne til sin første reperasjon, med kun ødelagt dvd spiller, der har de også byttet hovedkortet (og dvd'n). Veldig bra gjort, da jeg egentlig ventet meg at de kun ville bytte dvd'n, så jeg måtte ha levert inn boxen igjen når maskin hadde senere gått varm. Men det ser ut som de har lagt seg på "føre var" linja, og bytter ut det de VET kommer til og gå i stykker. Nice! Lenke til kommentar
AlphonseSantoro Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Beklager for å vekke liv i tråden igjen, orker bare ikke å bla igjennom 20 sider etter et svar. Jeg har bestilt reperasjon på xbox.com, fått en e-mail om at det er 3 sendingsvalg. Så ganske så nøyaktig en dag etterpå så får jeg en e-mail med tracking nr, en slags shipping lapp og 3 invoice kopier. Har nå i 1 dag fulgt med på tracking nr på ups.com og siden viser nå dette: Sporingsnummer: "dette skulle vert sporingsnummeret mitt" Status: Unntak Se beskrivelsene nedenfor Sendt til: FRANKFURT, DE Type: Pakke Tjeneste: STANDARD Vekt: 3,70 Kg Sted Dato Lokaltid Beskrivelse OSLO NO 23.07.2009 08:54 INTERN UPS-AKTIVITET DE 22.07.2009 10:29 FAKTURAINFORMASJON MOTTATT Noen idé om det kommer noen dhl/ups person på døren eller? ------------------ Ringte nå 24. Juli og fikk vite av UPS at det tracking nr jeg hadde fått var return sendingen. (noe som er litt rart siden jeg ikke har sendt pakken enda) Så ringte jeg xbox support, da ble det bestilt ny pakke (ventet i ca 8-10 min før noen svarte :O) så får no håpe at det kommer en ups fyr no da, han svenske fyren sa ca 5 virkedaga så... Endret 24. juli 2009 av AlphonseSantoro Lenke til kommentar
MazterKiddo Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Har skrevet det samme i en annen tråd, men trenger hjelp fort Det har seg slik at for noen månder siden så fikk jeg RROD. Tok kontakt med kundeservice over telefon for litt over ei uke siden og fikk i dag en pakke som xboxen skal sendes inn på service med. Denne kom i fra UPS. Så til det første spørsmålet: I min pakke, sammen med 3stk "Innovice" ark, 3stk klistremerke ark med adresser etc. som skal på esken og 2stk plastlommer og polstring så fikk jeg med et "Returservice" klistreark ifra Posten Norge som er betalt og med adresse til UPS INC. Norway med kollinummer og diverse strekkoder. Betyr det da at min pakke skal sendes med Posten Norge til UPS i Oslo eller skal jeg ringe UPS å be de hente pakken? Adressen på det klistrearket fra Posten Norge er: UPS OF NORWAY INC M.S RETURNS ULVENVEIEN 75B 0581 OSLO Er med en elendig beskrivelse med dårlige bilder og kun 4punkter. HJELP laugh.gif Lenke til kommentar
041204 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Du skal ringe UPS på telefonnummeret som er vedlagt i esken. Lenke til kommentar
MazterKiddo Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Du skal ringe UPS på telefonnummeret som er vedlagt i esken. Var ikke med noe nummer i esken. Derfor har jeg pakka den ned slik jeg tror det skal være, tror at de vil at jeg skal sende pakka først til UPS i oslo og så sender de den til tyskland. Virker logisk siden de har lagt med dette ferdig betalte skjema fra posten addresert til UPS oslo. Står også på slutten av det arket med hva jeg skal gjøre " 4: Ferdiggjør pakken, fest lommen med alle dokumenter på toppen og lever denne til posten" Stoler på det som står der så levere den på posthuset i morgen. Slik ble det da, skjønte ikke alt så måtte bare ta noen valg. Har ikke sett UPS biler oppi her hvor jeg bor før, så regner med de sjelden er i nærheten og at pakka da må sendes til UPS i oslo. Bor litt i utkanten av Brumunddal Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Så UPS kommer med box du skal sende xboxen i. Det er bra. Tok kontakt med microsoft norge for å sjekke opp i diverse ting for å være sikker. Det virker som at de understreket at strømforsyning.hdd og annet utstyr skal ikke være med. Med andre ord KUN konsoll. Men når de sa at det vil ta 2-3 uker så fikk jeg hakeslepp. og at verkstedet er et sted i europa. Altså ikke noe verksted i Norge som kanskje enkelte tror. Endret 26. august 2009 av Cruentus Lenke til kommentar
041204 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Reperasjonsavdelingen ligger i Tyskland, så det er dit konsollen blir sendt. Akkurat som at konsollene som må på reperasjon i USA blir sendt til Texas. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 HVordan får jeg sendt min på rep. nå er det helg og supporten er stengt. når det er hverdag er det kun åpent til 17.00 og jeg får ikke ringt dem fordi jeg er i militæret for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå