Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360


fAight

Anbefalte innlegg

Fikk den når jeg skulle starte den jeg også, tenkte jeg skulle spill Halo 3 men det ble det ikke noe av :p

 

Og det var uken etter (eller noe sånt) Halo 3 hadde launch...

 

Er du heldig så tar det ikke så lang tid på service, min brukte vel en god måned fra jeg fikk boksen for å legge den inni for sending til jeg fikk den tilbake...

 

Er lenge å vente for å si det sånn da men...Skjer det igjen skal jeg kjøpe meg en arcade og ha på lager :)

Endret av mX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se for deg å sende inn Xboxen og strømforsyninga si (hvorfor strømforsyninga tenker du? Fordi han fikk beskjed om det) og så å få tilbake Xboxen etter 5 dager, men ingen strømforsyning.

 

Du sender en mail til Xbox Support og lurer på hvor i all verden strømforsyninga di har blitt av, og du får i svar at en ny vil være hos deg om 14-15 dager. So much for den raske leveringa.

 

Dette skjedde med en bekjent av meg.

Lenke til kommentar
Se for deg å sende inn Xboxen og strømforsyninga si (hvorfor strømforsyninga tenker du? Fordi han fikk beskjed om det) og så å få tilbake Xboxen etter 5 dager, men ingen strømforsyning.

 

Du sender en mail til Xbox Support og lurer på hvor i all verden strømforsyninga di har blitt av, og du får i svar at en ny vil være hos deg om 14-15 dager. So much for den raske leveringa.

 

Dette skjedde med en bekjent av meg.

 

Har fått beskjed om å ikke sende strømforsyningen inn. Hvis ikke han hadde feil med strømforsyning eller fikk beskjed om å sende den også med?

 

Jeg ble positivt overraska over hvor raske dem var med min jeg!

Det tok under 2 uker :)

 

Oki det høres lovende ut da :D

Lenke til kommentar

Imponerende rask dem er å hente Xboxen, i dag fikk jeg en telefon at de var på utsiden for å hente xboxen. :) Altså dagen etter jeg hadde ringt kom dem å hentet den. :) Nå er det bare resten av vente tiden igjen :p

Endret av cube85
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Jeg "søkte" om repairsupport på Xbox 360's support sider, og der stod det jeg skulle få en epost med adresse osv som jeg skal sende Xboxen til?

For det første har jeg enda ikke fått den mailen, får det andre ser jeg folk her får den hentet av UPS?!?

Jeg gjorde også dette, men da det hadde gått et par uker, purret jeg på dem. Fikk da til svar om at denne ordningen (med registrering på nettet) kun gjaldt EU-land, og at jeg måtte ringe istedet. Passe idiotisk spør du meg.

Lenke til kommentar

Da går min inn for andre gang. Første døde etter 6 måneder, fikk helt ny, nå døde den "nye" etter 18 måneder, så nå satser jeg på å få en ny versjon på nytt :p

 

Hørte med dem om det var mulig å oppgradere til en annen versjon (f.eks. elite versjonen) men de hadde ikke noe tilbud om det i følge dem.

 

Grunnen til at jeg spurte dem var at det snakkes om at det er mulig her:

http://x6.no/supportforum/index.php?showtopic=62257

 

 

Noen som vet noe mer om hvorvidt det er mulig å oppgradere?

Lenke til kommentar
Da går min inn for andre gang. Første døde etter 6 måneder, fikk helt ny, nå døde den "nye" etter 18 måneder, så nå satser jeg på å få en ny versjon på nytt :p

 

Tror ikke du får nyeste med hdmi og hele pakka, men det er lov og håpe. Har 2 boxer på vei tilbake fra reperasjon nå, skal prøve og huske si ifra hva jeg får tilbake ;)

Lenke til kommentar

Og der var de tilbake. Ringte support fredag 10.10, og fikk begge boxene tilbake på døra i dag. Og det er de samme gamle boxene uten hdmi.

 

Det som er imponerende er at boxen som var inne til sin første reperasjon, med kun ødelagt dvd spiller, der har de også byttet hovedkortet (og dvd'n). Veldig bra gjort, da jeg egentlig ventet meg at de kun ville bytte dvd'n, så jeg måtte ha levert inn boxen igjen når maskin hadde senere gått varm. Men det ser ut som de har lagt seg på "føre var" linja, og bytter ut det de VET kommer til og gå i stykker. Nice!

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Beklager for å vekke liv i tråden igjen, orker bare ikke å bla igjennom 20 sider etter et svar.

 

Jeg har bestilt reperasjon på xbox.com, fått en e-mail om at det er 3 sendingsvalg. Så ganske så nøyaktig en dag etterpå så får jeg en e-mail med tracking nr, en slags shipping lapp og 3 invoice kopier.

 

Har nå i 1 dag fulgt med på tracking nr på ups.com og siden viser nå dette:

 

Sporingsnummer: "dette skulle vert sporingsnummeret mitt"
Status: Unntak 
Se beskrivelsene nedenfor 
Sendt til: FRANKFURT, DE 
Type: Pakke 
Tjeneste: STANDARD 
Vekt: 3,70 Kg 

Sted      Dato       Lokaltid  Beskrivelse 
OSLO NO   23.07.2009 08:54     INTERN UPS-AKTIVITET  
DE        22.07.2009 10:29     FAKTURAINFORMASJON MOTTATT  

 

Noen idé om det kommer noen dhl/ups person på døren eller?

------------------

 

Ringte nå 24. Juli og fikk vite av UPS at det tracking nr jeg hadde fått var return sendingen. (noe som er litt rart siden jeg ikke har sendt pakken enda)

 

Så ringte jeg xbox support, da ble det bestilt ny pakke (ventet i ca 8-10 min før noen svarte :O) så får no håpe at det kommer en ups fyr no da, han svenske fyren sa ca 5 virkedaga så...

Endret av AlphonseSantoro
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har skrevet det samme i en annen tråd, men trenger hjelp fort :new_woot:

Det har seg slik at for noen månder siden så fikk jeg RROD. Tok kontakt med kundeservice over telefon for litt over ei uke siden og fikk i dag en pakke som xboxen skal sendes inn på service med. Denne kom i fra UPS.

Så til det første spørsmålet:

I min pakke, sammen med 3stk "Innovice" ark, 3stk klistremerke ark med adresser etc. som skal på esken og 2stk plastlommer og polstring så fikk jeg med et "Returservice" klistreark ifra Posten Norge som er betalt og med adresse til UPS INC. Norway med kollinummer og diverse strekkoder.

Betyr det da at min pakke skal sendes med Posten Norge til UPS i Oslo eller skal jeg ringe UPS å be de hente pakken?

Adressen på det klistrearket fra Posten Norge er:

UPS OF NORWAY INC

M.S RETURNS

ULVENVEIEN 75B

0581 OSLO

Er med en elendig beskrivelse med dårlige bilder og kun 4punkter.

HJELP laugh.gif

Lenke til kommentar
Du skal ringe UPS på telefonnummeret som er vedlagt i esken.

Var ikke med noe nummer i esken.

Derfor har jeg pakka den ned slik jeg tror det skal være, tror at de vil at jeg skal sende pakka først til UPS i oslo og så sender de den til tyskland. Virker logisk siden de har lagt med dette ferdig betalte skjema fra posten addresert til UPS oslo. Står også på slutten av det arket med hva jeg skal gjøre " 4: Ferdiggjør pakken, fest lommen med alle dokumenter på toppen og lever denne til posten"

Stoler på det som står der så levere den på posthuset i morgen.

100_0400.jpg

Slik ble det da, skjønte ikke alt så måtte bare ta noen valg.

Har ikke sett UPS biler oppi her hvor jeg bor før, så regner med de sjelden er i nærheten og at pakka da må sendes til UPS i oslo.

Bor litt i utkanten av Brumunddal

Lenke til kommentar

Så UPS kommer med box du skal sende xboxen i.

Det er bra.

Tok kontakt med microsoft norge for å sjekke opp i diverse ting for å være sikker.

Det virker som at de understreket at strømforsyning.hdd og annet utstyr skal ikke være med.

Med andre ord KUN konsoll.

 

Men når de sa at det vil ta 2-3 uker så fikk jeg hakeslepp.

og at verkstedet er et sted i europa.

Altså ikke noe verksted i Norge som kanskje enkelte tror.

Endret av Cruentus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...