Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360


fAight

Anbefalte innlegg

Tok ca 14 dager før 360 kom tilbake fra reparasjon til Norge. Først så lyver DHL om at jeg ikke var hjemme når de forsøkte å levere. Deretter avtaler vi levering, ingen kommer. Så ringer de å sier at noen har stjålet 3 pakker fra budbilen, og en av dem var min 360. Så nå venter jeg på at Microsoft skal sende meg en ny maskin. Er ikke mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

åssen i alle dager kan man ikke skjønne det? når maskinen ikke starter elelr henger og stygge merkr på skjermen skjønner man at det er noe mer enn kabel^

Lenke til kommentar
Mest sansynligvis har Elkjøp butikken rotet noe jævlig. Hørt med dem da?

9280539[/snapback]

 

Hørte med dem sist i juni, og de sa at det kunne ta litt tid, og at det var uvisst når den kom tilbake.. siden har jeg ikke hørt noe mer, men skal mase litt neste gang jeg er i byen... :)

Lenke til kommentar

De sender den videre til Tyskland sammen med alle oss andre sine maskiner.

Du har vel bare brukt et ekstra ledd i prosessen.

Uansett er det elkjøp som har solgt den varen og dermed har norske kjøpslover å forholde seg til.

Om det du skriver her er riktig kan du med loven i hånd gå og kreve en ny maskin om ikke din er tilbake fra rep.

3-4 uker er hva som er maks av hva man forvente og selv dette er egentlig i lengste laget, selv om det får tas i en annen diskusjon..

 

Må si du er en tålmodig sjel som har latt det gå så lenge uten å mase da!

Lenke til kommentar

Husk å ta med utskrevet versjon av Forbrukerkjøpsloven når du stikker innom elkjøp...

 

Gul ut §30 og sleng den i bordet.. jeg siterer:

 

"Hvis selgerens avhjelp vil medføre at forbrukeren i mer enn en uke vil bli avskåret fra å bruke tingen, kan forbrukeren kreve å få stilt en erstatningsgjenstand til rådighet for selgerens regning. "

 

edit: link

Endret av RoninMasao
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...