Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360

fAight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvor lenge det skal ta fra man ringer Xbox360 service til DHL kommer og henter den,ventet nesten en uke nå uten å ha hørt noe fra DHL...

begynner å innse at Bioshock ikke vil bli spilt når det kommer ut  :(

9223831[/snapback]

Det hjelper å ringe og mase på DHL i de fleste tilfeller.
Lenke til kommentar
Etter som det ikke fører til noe økonomisk tap, eller stor ulempe, å være uten spillkonsollen din så har du i praksis ingen krav på en lånemaskin. Men det skader jo ikke å spørre da.

Disse folka begs to differ ;)

9222927[/snapback]

§ 30. Gjennomføring av avhjelp

Avhjelp skal skje uten kostnad og uten vesentlig ulempe for forbrukeren innen rimelig tid og uten risiko for at forbrukeren ikke får dekket sine utlegg av selgeren.

Selgeren har ikke rett til å foreta mer enn to avhjelpsforsøk for samme mangel, med mindre det foreligger særlige grunner som gjør at ytterligere avhjelp er rimelig.

Hvis selgerens avhjelp vil medføre at forbrukeren i mer enn en uke vil bli avskåret fra å bruke tingen, kan forbrukeren kreve å få stilt en erstatningsgjenstand til rådighet for selgerens regning. Dette gjelder likevel bare hvis kravet fremstår som rimelig sett i forhold til forbrukerens behov og den kostnad eller ulempe som selgeren påføres.

Dersom det ikke foreligger en mangel, kan selgeren bare kreve betaling for undersøkelser som har vært nødvendige for å avgjøre om det foreligger en mangel, og betaling for reparasjon av tingen, dersom selgeren har gjort forbrukeren uttrykkelig oppmerksom på at han eller hun selv må dekke slike kostnader.

Lenke til kommentar

Jeg ringte Xbox Support (Hello. The Norwegian Support is occupied for the moment. Would you like to take this in English?) mandag forige uke. I går, en uke senere kom DHL og henta Xboxen. Det som er litt irriterende er at de ikke ringte, det var bare flaks at jeg var hjemme da. Hvis jeg ikke hadde vært hjemme hadde de satt eksen utafor døra mi, og jeg måtte ha putta i 360-en og ringt DHL opp igjen dagen etterpå, og fra der kunne det tatt enda flere dager før de kom. Men det skjedde heldigvis ikke.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor lenge det skal ta fra man ringer Xbox360 service til DHL kommer og henter den,ventet nesten en uke nå uten å ha hørt noe fra DHL...

begynner å innse at Bioshock ikke vil bli spilt når det kommer ut  :(

9223831[/snapback]

Hos meg tok det 6 uker fra jeg ringte første gang til jeg fikk ny maskin,du bør ihvertfall få maskina til Halo3 lansering i slutten av september

Lenke til kommentar
Jeg ringte Xbox Support (Hello. The Norwegian Support is occupied for the moment. Would you like to take this in English?) mandag forige uke. I går, en uke senere kom DHL og henta Xboxen. Det som er litt irriterende er at de ikke ringte, det var bare flaks at jeg var hjemme da. Hvis jeg ikke hadde vært hjemme hadde de satt eksen utafor døra mi, og jeg måtte ha putta i 360-en og ringt DHL opp igjen dagen etterpå, og fra der kunne det tatt enda flere dager før de kom. Men det skjedde heldigvis ikke.

9226129[/snapback]

Har du betilt henting nylig og fikk med eskse? jeg fikk ikke eske av DHL, er dette normalt?

Lenke til kommentar

Fikk min for en stund siden. Å splitter ny. Fikk til og med en lapp der dem beskrivde hvorfor jeg fikk ny osv. Endelig skikkelig service. Den andre jeg hadde sendt som hadde defekt DVD rom, fikk jeg en service lapp på som stod at dem hadde testet den og byttet DVD rom. Altså den samme tilbake. Men den funker. Alt fint for meg.

Så hvis noen her en interisser i en ganske så ny xbox360 Core, send meg en PM. Selges billig til den første som sier i fra ;)

Lenke til kommentar

9226129[/snapback]

Har du betilt henting nylig og fikk med eskse? jeg fikk ikke eske av DHL, er dette normalt?

9229796[/snapback]

Jeg ringte ikke DHL. Jeg ringte Xbox Support. Så antar jeg at Xbox (MS) ringte til DHL og sa at jeg hadde en føkka 360 som skulle på rep. Så kom DHL på døra mi med en eske og stappa konsollen oppi og dro.

Håper at jeg får den neste uke tilbake. Helst en ny en, med HDMI :p

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om man noen gang mister garantien viss de lysene kommer på? Det vil si at viss det lyser rødt og jeg m sende den inn til reperasjon slik jeg gjorde før sommeren, vil jeg noen gang måtte betale for å få den fiksa?

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som syntes det er hårreisende at man skal gå med på å vente på boksen i opp til to måneder(slik som en som postet ovenfor)? :angry:

Aldri i verden om jeg går med på det, da godsnakker jeg meg heller til en ny.

Edit: Og ja, min har også dødd. Ett års garanti sparte meg dog fra å sende den til tyskland -_-..

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Heia :) (postet denne i en annen tråd og, men slenger den inn her også i håp om å få noen svar).

Eh...Nå er jeg veldig veldig veldig redd, når jeg startet boxen kom det 3 røde lys fra den ringen...og det kom fram system error, kontakt xbox support eller noe sånt på skjermen...

Jeg startet den på nytt igjen og da funket den, er det noe skummelt på gang eller kan det være et enganstilfelle?

Også stod det E og et eller annent tall i stor skrift nedenfor... :cry:

Eyyy: Edit: er det dette mønstret som indikerer at man må sende den inn?

For jeg hadde det øverste lyset til høyre og de lysa blinket ikke :hmm:

Endret av mX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...