KjellM Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Idag morges kom DHL med xboxen min, ferdig reparert. Etter 2 mnd lang ventetid,kunne eg endelig pakke ut xboxen. Og til min store overraskelse så fekk eg igjen min EGEN xbox. Før så har eg fått igjen en annen`s xbox. Så blir det spennende å sjå hvor lenge denne varer. Er sånn at eg nesten frykter å skru den på,i tilfelle de tre lysene skal komme.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Man blir glad hvis man har venta i 2mnd på boksen sin også kommer de tre lysa etter 2t spilling Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Fikk et sporingsnummer som starta på "SRX" og slutter på "ID". Nummeret har 10 tall imellom. Skal dette spores på posten.no? Veit ikke hvem Microsoft bruker til å levere pakkene sine for seg ser dere :S 9171290[/snapback] Det er ikke sporingsnummeret. Det er referanse nummeret du oppgir til MS hvis du skal ringe å høre hvor i helvette den blir av Lenke til kommentar
thadon Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) FAEN!! Fikk tre røde ringer, helvete heller. Får vel ringe i morgen da EDIT: Har kvitering og eske også, stikker bare på elkjøp i morra isteden og hører der http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1195406.ece Endret 30. juli 2007 av thadon Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Ok har en del spørsmål nå og håper noen tar seg tid til å svare. Har det problemet med at x-boxen ikke leser spillene min gears of war, overlord, forz2. Er det fordi x-boxen min har ripet de opp at den ikke leser de eller er det fordi det er noe galt med x-boxen min som gjør at den ikke leser de. at fks: at spillene funker på en annen x-box enn min? Lurer også hvordan det er med erstatning av disse ødelagte cdene. Kan jeg få byttet de i butikkene eller? har heldigvis kjøpt alle på forskjellige butikker så jeg slipper og komme drassene på samme butikk med "50" ødelagte spill(litt mistenksomt ).Så også at det var noe disc replacement greier på www.xbox.com er det her jeg skal sende de inn vis jeg ikke får byttet spillene i butikken? I så fall er det mulig og få sendt spillene med de folkene som kommer for å hente xboxen? at de tar med xboxen og spillene? En siste ting går det raskere å få tilbake xboxen etter reparasjon en det det gjorde før? Jeg mener har ikke ting roet seg litt med ødelagte xboxer og sånt nå etter vært? det var jo helt i starten det var sånn skikklig mange xboxer som det var problemer med..eller? edit: Jeg skal til frankrike i en uke men har tenkt å sende inn xboxen før jeg reiser blir det et problem vis de som skal levere xboxen kommer med den på døra mens jeg er i frankrike? Endret 30. juli 2007 av carlgutt Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Min pakke blir hentet denne uka. Tar 4-5 dager før de henter den, og da må du jo være tilgjengelig. Xboxen funker fint til spilling på arcade, og tildels spillene.. men lager den ekle lyden som jeg tror riper opp spillene mine. Altså et lignende problem som du har. Jeg har levert inn mitt spill (playx) og de skulle gi meg et nytt. Det var da bra. Lenke til kommentar
Fspirit Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Ok har en del spørsmål nå og håper noen tar seg tid til å svare. Har det problemet med at x-boxen ikke leser spillene min gears of war, overlord, forz2. Er det fordi x-boxen min har ripet de opp at den ikke leser de eller er det fordi det er noe galt med x-boxen min som gjør at den ikke leser de. at fks: at spillene funker på en annen x-box enn min? Lurer også hvordan det er med erstatning av disse ødelagte cdene. Kan jeg få byttet de i butikkene eller? har heldigvis kjøpt alle på forskjellige butikker så jeg slipper og komme drassene på samme butikk med "50" ødelagte spill(litt mistenksomt ).Så også at det var noe disc replacement greier på www.xbox.com er det her jeg skal sende de inn vis jeg ikke får byttet spillene i butikken? I så fall er det mulig og få sendt spillene med de folkene som kommer for å hente xboxen? at de tar med xboxen og spillene? 9177119[/snapback] Slenger meg på her. Xboxen har sluttet å lese Oblivion (stopper ved startmenyen), den har klart å lage tre små riper i spillet. Xboxen har aldri vært rørt på mens jeg spiller. Det må da faen meg være mulig å få erstatning for dette? Er jo ikke min skyld at boxen har ødelagt spill. Colin Mc Rae Dirt har fått mange av de samme problemene, men er ikke ødelagt enda. Endret 1. august 2007 av KingKoki Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Man blir glad hvis man har venta i 2mnd på boksen sin også kommer de tre lysa etter 2t spilling 9172150[/snapback] Broren min fikk igjen sin Xbox 360 i går (etter å ha venta i 2 mnd). Han spilte Shadowrun i 5 min. Tok en pause, satte inn R6:Vegas, men da hadde DVD-ROMen gitt opp. Han må sende inn sin 360 IGJEN. Men denne gangen trenger han ikke vente på "repair". Nå skal de sende han en helt ubrukt konsoll, så fort de tar i mot hans ødelagte 360 Håper de ikke juger!!! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Har akkurat ring inn, jaja 5 uker +++ Lenke til kommentar
skever Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Sitter å hører på ventemusikken til Supporten lol :!: EDIT: DEN pr0n musikken jo 6374344[/snapback] HEHE..tror det AIR som blir spilt..var ialleall herlig å høre dem igjen før jeg ble satt over til en østeuropeer som ødelagte hele driten.. Lenke til kommentar
cloud85 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Heh, jeg ringte også inn idag... Første gang jeg har hatt problemer med boxen, å jeg har hatt den siden januar i fjor... Vell vell, får håpe det ikke tar lang tid da... Men det som plager meg, er at boxen "døde" på en dvd, så fikk jeg "Ring of Death" da jeg skrudde på den igjen... etter en stund skrudde jeg på xboxen, da virket den igjen! men etter å ha sett film i 10 min. ble den død igjen... Det jeg frykter nå, er at MS, skrur den på i Tyskland, ser den virker, så sender de den tilbake igjen til meg uten å gjøre noe mer.... om den virker der nede såklart... Hva tror dere? Tror dere de skjekker den godt? Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Idag morges kom DHL med xboxen min, ferdig reparert. Etter 2 mnd lang ventetid,kunne eg endelig pakke ut xboxen. Og til min store overraskelse så fekk eg igjen min EGEN xbox. Før så har eg fått igjen en annen`s xbox. Så blir det spennende å sjå hvor lenge denne varer. Er sånn at eg nesten frykter å skru den på,i tilfelle de tre lysene skal komme.. 9171636[/snapback] Fikk min tilbake i går men var ikke den jeg leverte....denne var 5mnd nyere. Enig,blir spennende å se hvor lenge maskina holder denne gang....... Tok akkurat 6 uker fra jeg ringte første gang til erstatnings maskin kom. Eneste "plaster på såret" er 2 måneder med Xbox LIVE Gold kort,noe som bare skulle mangle. Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hei! Har levert inn 360n jeg å, men finnes det noen måte å spore den på nettet..dvs hvor langt den er kommet i "behandlingen" av feilen? Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Har ringt inn feil hos ms og fikk besøk av DHL mannen idag, men han hadde ingen pappeske til meg, er det meninga jeg skal stille med det selv? XBoxen blir jo da liggende slenge eska da... Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Jeg går i konstant angst for at boxen min skal ta kveld, spes rett før eller rett etter utgivelse av gta4. Men om nettavisens artikkel stemmer, skal man altså få låne med seg en konsoll mens de reparerer din? Noen som faktisk har fått dette? Ser for meg at butikkene setter seg på bakbena her. Fra lovdata.no Hvis selgerens avhjelp vil medføre at forbrukeren i mer enn en uke vil bli avskåret fra å bruke tingen, kan forbrukeren kreve å få stilt en erstatningsgjenstand til rådighet for selgerens regning. Dette gjelder likevel bare hvis kravet fremstår som rimelig sett i forhold til forbrukerens behov og den kostnad eller ulempe som selgeren påføres. Dette vil si at i praksis så har vi ikke krav på lånekonsoll? Endret 6. august 2007 av Dagon Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Telefon Kundestøtte via telefon er: 800 14 174 eller +47 23162554 fra mobiltelefon Hørselshemmede (teksttelefon): 800 14 175 Åpningstider: Mandag-fredag: 9:00 - 17:00 Lørdag: Closed Søndag:Closed Nå skal jeg teste ut "Hærselhemmede" telefonen dems, på tide jeg sender inn boksen min. :!: Edit: Hvis jeg bare hadde skjønt hvordan... Endret 6. august 2007 av Lakus Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Jeg går i konstant angst for at boxen min skal ta kveld, spes rett før eller rett etter utgivelse av gta4. Men om nettavisens artikkel stemmer, skal man altså få låne med seg en konsoll mens de reparerer din? Noen som faktisk har fått dette? Ser for meg at butikkene setter seg på bakbena her. Fra lovdata.no Hvis selgerens avhjelp vil medføre at forbrukeren i mer enn en uke vil bli avskåret fra å bruke tingen, kan forbrukeren kreve å få stilt en erstatningsgjenstand til rådighet for selgerens regning. Dette gjelder likevel bare hvis kravet fremstår som rimelig sett i forhold til forbrukerens behov og den kostnad eller ulempe som selgeren påføres. Dette vil si at i praksis så har vi ikke krav på lånekonsoll? 9218935[/snapback] Nå er GTA IV blitt utsatt til første kvartal, neste år.. Ang. Min innsending, så har min 360 ligget i Tyskland i 22 dager (Nøyaktig 15 arbeidsdager), og jeg begynner å bli temmelig lei av å vente.. Xboxen min døde første Juli, og det tok over 2 uker før DHL klarte å hente den, så nå kommer jeg til å kontakte MS igjen i morgen (Selv om jeg er klar over at de har hevet service-arbeidsdager fra 15 til 25). Endret 6. august 2007 av SAS1984 Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Fra lovdata.noHvis selgerens avhjelp vil medføre at forbrukeren i mer enn en uke vil bli avskåret fra å bruke tingen, kan forbrukeren kreve å få stilt en erstatningsgjenstand til rådighet for selgerens regning. Dette gjelder likevel bare hvis kravet fremstår som rimelig sett i forhold til forbrukerens behov og den kostnad eller ulempe som selgeren påføres. Dette vil si at i praksis så har vi ikke krav på lånekonsoll? 9218935[/snapback] Etter som det ikke fører til noe økonomisk tap, eller stor ulempe, å være uten spillkonsollen din så har du i praksis ingen krav på en lånemaskin. Men det skader jo ikke å spørre da. Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Etter som det ikke fører til noe økonomisk tap, eller stor ulempe, å være uten spillkonsollen din så har du i praksis ingen krav på en lånemaskin. Men det skader jo ikke å spørre da. Et Xbox Live Gold abonnment som løper = økonomisk tap? Bare et forslag, det er i hvert fall lov å prøve seg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Etter som det ikke fører til noe økonomisk tap, eller stor ulempe, å være uten spillkonsollen din så har du i praksis ingen krav på en lånemaskin. Men det skader jo ikke å spørre da. Disse folka begs to differ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå