Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360

fAight

Anbefalte innlegg

Den første gangen jeg sendte den inn... I fjor, tok det bare 14 dager, fra henting, til jeg hadde den på døren igjen...

Men nå har de hatt den i 2 uker.. Jeg måtte tross alt ha min deffekte 360 i 2 uker, før DHL klarte å hente den.. Og når uhellet først er ute, så frykter jeg at "opptil" 25 arbeidsdager kan bli en realitet... *grøsser bare ved tanken på det... Helv*tes MS*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den første gangen jeg sendte den inn... I fjor, tok det bare 14 dager, fra henting, til jeg hadde den på døren igjen...

Men nå har de hatt den i 2 uker.. Jeg måtte tross alt ha min deffekte 360 i 2 uker, før DHL klarte å hente den.. Og når uhellet først er ute, så frykter jeg at "opptil" 25 arbeidsdager kan bli en realitet... *grøsser bare ved tanken på det... Helv*tes MS*

9160772[/snapback]

Det tok 3 dager fra jeg ringte MS til DHL ankom til den var trygt på reparasjons senteret, men som sagt, sitter her 2 måneder senere uten min elskede 360 :cry:

Har jo PS3 og WII, men blir liksom ikke det samme

det er rart det der, EKTE kjærlighet :love:

Lenke til kommentar

Har også en PS3... Kjøpte den i hovedsak som en Blue-Ray spiller til min nye 37"Hyundai 1080P Full-HD Tv (Siden det er mer eller mindre ingen spill som appelerer til meg på den konsollen, før MGS4 og Killzone2, en eller annen gang neste år)... Det er på Xbox360en all spillingen foregår.. Der alle kameratene befinner seg.. klan kampene etc... Og Faen så irriterende at konsollen skulle oppleve "The ring of death" nå...

Er så oppgitt over MS nå... Overtalte nylig en kamerat (Med slående argumenter. Det har sin effekt å tjenestegjøre som offiser i Marinen :!: )til å kjøpe en Xbox360, og nå fikk jeg nettopp en sms av han, om at 360en hans var død.

Så jeg står nok ikke akkurat i fare for å være øverst på julekort-listen hans, dette året.

Lenke til kommentar

Når jeg ringte Microsoft på fredag, spurte jeg hvorfor det hadde tatt så lang tid å få reparert den forrige konsollen min. Fikk da til svar at det skyldtes at de hadde skiftet repair centre.

Mener å huske å ha lest noe om dette på nettet for et par uker siden... Noen andre som kan bekrefte dette?

Lenke til kommentar

Min 360 sier nå at ALLE spilla er "unreadable".

Dro da ned til expert for å få den reparert. Nei det gikk ikke, fordi Microsoft er "spesielle" og har sine egne verskteder, så derfor må jeg ringe et jævla telefonnummer og ordne det selv.

Er det da og forstå at folka skal komme på døra, ta med konsollen(Bare konsollen, ikke strømforsyning, harddisk osv.), og få den reparert? Og i så fall hvor lang tid tar det før jeg får den tilbake?

Har de folka som skal fiske den også noen frist til å reparere den før jeg kan spørre om å få tilsendt en ny konsoll?

Hva er det kjøpsloven sier om dette? Kan jeg tvinge expert til å fikse driten?

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar
Min 360 sier nå at ALLE spilla er "unreadable".

Samme her.

Dro da ned til expert for å få den reparert.

Nei det gikk ikke, fordi Microsoft er "spesielle" og har sine egne verskteder, så derfor må jeg ringe et jævla telefonnummer og ordne det selv.

Stemmer nok det ja.

Er det da og forstå at folka skal komme på døra, ta med konsollen(Bare konsollen, ikke strømforsyning, harddisk osv.), og få den reparert? Og i så fall hvor lang tid tar det før jeg får den tilbake?

Jepp, det kommer en bil med en pappeske og ett papir du skal skrive under på ;)

Du trenger bare og sende selve konsollen, ikke HDD, kontrollere osv.

Har de folka som skal fiske den også noen frist til å reparere den før jeg kan spørre om å få tilsendt en ny konsoll?

Det tar ca 3-4 uker. Du får ikke ny konsoll av og sutre mer. ;)

Kan jeg tvinge expert til å fikse driten?

Nope.

Lenke til kommentar

Jada, har testa ordentlig.

Har prøvd å bytte batteriene i alle tre kontrollerne, har prøvd å trykke først på connect knappen på konsollen og vice versa.

To av kontrollerne fikk jeg av Microsoft, og de er helt nye. Heller ikke de virket.

Lenke til kommentar

Hadde en skrekkopplevelse for en liten stund siden.

Jeg tykte på guide knappen og y, så spør den om jeg vil gå ut av doom, akkurat mens jeg trykker på ja tar jeg ut disken som er inni.

Svart skjerm: call xbox support blablabla, så på xboxen, 3 røde ringer.

Fy faen som jeg banna og steika, og grua meg til å snakke engelsk til supportfolkene til ms.

Men restarta boksen og til all overaskelse funka den, har ikke hatt problemer med den siden, men har litt angst for å spille doom igjen

Lenke til kommentar

DHL bruker de, ring microsoft norge hvis det skulle være noe med sporingen du lurer på. Det sa de til meg.

Jeg venter på de skal hente min nå til uka. Funker helt fint å spille på, men har laget ekle lyder (bremselyder.. cden stopper opp brått og lager ekkel lyd når jeg går ut av det som oftest, enklere sagt) slik at det spillet jeg har spilt hver dag i 6 mnd, sluttet å funke (disc unreadable) og det er flere hakk i den. Jeg behandler både spill og konsoll varsomt. Så tok ingen sjanser, så snart kommer de å henter babyen min :(

Endret av chiefo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...