Zappza Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Vel, jeg har ikke overspenningsvern og min har klikket to ganger =) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Men er det ikke bare å hente en ny xbox på elkjøp når man må sende inn sin egen da? Lenke til kommentar
sehanssen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Men er det ikke bare å hente en ny xbox på elkjøp når man må sende inn sin egen da? 9033464[/snapback] http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1195406.ece Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 ha ringte dem nå og sa til dem at jeg har ventet nok nå. Sendte den 31.Mai og han karen sa bare "aha aha" Jeg sender deg en ny box nå, det tar ca 7 arbeidsdager. Case Close Yheah baby Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 jeg sendte inn Xbox'en min for 1 måned siden... nå sier at det "bare" tar 15 dager til den kommer savner den veldig fælt. Mistet den etter jeg kjøpte Shadowrun på releasedagen og i mellomtiden kjøpte jeg forza 2 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 ha ringte dem nå og sa til dem at jeg har ventet nok nå. Sendte den 31.Mai og han karen sa bare "aha aha" Jeg sender deg en ny box nå, det tar ca 7 arbeidsdager. Case Close Yheah baby 9043766[/snapback] De sender som oftes en ny ev, hvis det har tatt for lang tid.. Veldig bra konsept egentlig Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Yeeey! Fikk min tilbake i dag! Oh, det er skönt Forza 2 gaming :wub: Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 ha ringte dem nå og sa til dem at jeg har ventet nok nå. Sendte den 31.Mai og han karen sa bare "aha aha" Jeg sender deg en ny box nå, det tar ca 7 arbeidsdager. Case Close Yheah baby 9043766[/snapback] jeg ringte mandag og fikk det samme svar, MEN fikk samme svar 1 uke før det også Lenke til kommentar
sehanssen Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 xbox 360`n til en kompis av meg har klikka, (red ring of death)! Han har prøvd gjentatte ganger å kontakte xbox support på tlf 80014174, men kommer aldri gjennom. Har ventet i over 1 time, lagt gjenn navn og tlf.nr uten å fått svar... er dette vanlig?? ..... hmmmm krysser bare fingrene for at ikke min ryker! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Skal ikke ta så lang tid å svare på telefon. Har du prøvd engelsk support? Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Min ble som tidligere nevnt sendt herfra 1 juni. Ringte kundesupport no,og fekk i beskjed om at de beklaget det som hadde skjedd,og at de sku sende ein beskjed til reperasjonssenteret..,that`s it... Jo,og så skulle eg få ein måned gratis Live. Og når eg fekk igjen xboxen,så skulle eg ringe kundesupport igjen,og motta ein kompensasjon. Kva det var,fekk eg vite når eg ringte. Så de 25 arbeidsdagene er nok nærmere 30-35...,desverre..! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Ah, hvor mange ganger fikk jeg høre "We will send an email to the Support Center, there is nothing else we can do." Herregud hvor lei jeg ble av det tilslutt... Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Min Core-system 360 møtte The Red Ring of Death 2 ganger, så nå (takket være Elkjøp) så fikk jeg en "fullversjon" av 360en, den med HDD etc. Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Min ble som tidligere nevnt sendt herfra 1 juni. Ringte kundesupport no,og fekk i beskjed om at de beklaget det som hadde skjedd,og at de sku sende ein beskjed til reperasjonssenteret..,that`s it... Jo,og så skulle eg få ein måned gratis Live. Og når eg fekk igjen xboxen,så skulle eg ringe kundesupport igjen,og motta ein kompensasjon. Kva det var,fekk eg vite når eg ringte. Så de 25 arbeidsdagene er nok nærmere 30-35...,desverre..! 9050125[/snapback] Fekk ein e-post i dag om at xboxen endelig er sendt. Det var på tide. Så nå ser det endelig ut som eg kan pakke Dirt ut av plasten... Men måten ting blir gjort på av Microsoft er ikkje bra. Xboxen kommer frem 5.juni. Eg høyrer med de den 10 juni,om de har mottatt xboxen,i og med at eg ikkje har fått bekreftelsesmail. De påstår at eg ikkje har sendt den. Den 15.juni får eg mail om at de har mottatt den. Samtidig får eg mail om at det vil ta opp til 15 arbeidsdager FRA 5 juni fra Xbox Kundeservice. Når eg så ringer etter 20 arbeidsdager,får eg beskjed om at de har øket det til 25 arbeidsdager. Så ringer eg igjen etter 27 arbeidsdager,og da får eg som nevnt svar om at alt de kan gjere er å sende ein beskjed til reperasjonssenteret. De har MASSE å rette opp i. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Masse og rette opp i nå ja, er sikkert en god del konsoller som blir sendt inn nå om sommeren, takket være varmen =) Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Nå har jeg fått mail om at Xbox 360'n Har blitt sendt tilbake til meg.. Tok 10 dager før den kom til Tyskland og 12 dager på reperasjon. Får se hvor lang tid det kommer til å ta tilbake til Oslo Da.. Men jeg prøver å spore pakka på DHL.no Men det funker ikke.. Er det fordi de netopp har sendt den? 9001462[/snapback] Sliter med det samme problemet jeg også. Har du fått xboxen din? Tok det lang tid? Endret 16. juli 2007 av KjellM Lenke til kommentar
sehanssen Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Skal ikke ta så lang tid å svare på telefon. Har du prøvd engelsk support? 9047257[/snapback] Ringte til engelsk support, fikk svar etter 5 minutter og beskjed om den ble hentet på døra i løpet av få dager... så det gjenstår å se... Takk for tipset! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Maskinen min låser seg, samt at jeg får "Disc could not be read" på helt nye spill. Ringte nettopp support, så snart får jeg en eske som kun 360'en skulle i. Ikke noe av tilbehør skulle legges med, heller ikke HDD. Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Fekk e-post fredag den 13 juli om at xboxen var sendt. Sporingsnr som var oppgitt "virket" ikkje,så eg tok kontakt med de på mandag. Fekk i svar om at den stod og ventet på at DHL skulle hente den,og at det kunne ta "few days". Idag har det gått 6 dager,og fortsatt er ikkje xboxen sendt. Sitter med følelsen av at xboxen ikkje er klar. Det er jo ein fin måte å kjøpe seg litt tid på. Nemlig å skylde på at DHL ikkje har hentet den. Ser ikkje for meg at DHL henter pakker der kun ein gang i veka. Nei,tilliten til Mircosoft er på bunnivå for min del. Makan til rot skal en leite lenge etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå