Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360

fAight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har levert inn 3 Xbox maskiner og 2 ganger så har det gått ca. 1 uke. På den siste maskinen som ble levert inn, tok det meg to dager å få esken, og 4-5 dager på å få tilbake en ny Xbox. Så mine erfaringer er bare positive. Jeg bor relativt nærme Oslo (i Bærum) så det kan godt ha en god del å si for hvor lang tid det tar.

Lenke til kommentar
Sitter med kontrollen i hånda og gråtet hver kveld  :cry:

Neida, er så mye annet og finne på men kjenenr jeg begynner og bli sulten på og game 360, med alle godspilla! Ringer dem i morra og gir dem inn, dette gidder jeg ikke.

8981451[/snapback]

Hehe, det er greit det skjedde om sommern da, mye annet og finne på :thumbup:

men hadde vært bedre om det ikke skjedde i heletatt

Lenke til kommentar

God melding til dem som har xboxen på repp.. Dem har nå dyttet sine 15 Arbeidsdager rammen til 25 Arbeidsdager. Pågrunn av mye arbeid. Det er helt latterlig, snakket med 5 forskjellige xbox support folk. Fikk en beskjed forrige uke at jeg ville få den innen 2 dager. Snakket med dem nå men fikk beskjed at den forsatt er på Service senteret....... Å han viste ikke hva statusen var... Jeg blir seriøst sur av dette. Er dette lov!? Like før sprekker nå!

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått mail om at Xbox 360'n Har blitt sendt tilbake til meg.. Tok 10 dager før den kom til Tyskland og 12 dager på reperasjon. Får se hvor lang tid det kommer til å ta tilbake til Oslo Da.. :p

Men jeg prøver å spore pakka på DHL.no Men det funker ikke.. Er det fordi de netopp har sendt den?

Lenke til kommentar

DHL var å hentet min xbox den 1. juni. Den kom til Tyskalnd 5 juni. Men først den 15 juni fekk eg mail om at de hadde mottatt den. Så i 10 dager har den altså ligget å "støvet ned" i lokalene. Har siden ikkje høyrt noken verdens ting.

Det er riktignok ikkje den verste årstida å miste xboxen på,men det er er fryktelig frustrerende!

Lenke til kommentar
God melding til dem som har xboxen på repp.. Dem har nå dyttet sine 15 Arbeidsdager rammen til 25 Arbeidsdager. Pågrunn av mye arbeid. Det er helt latterlig, snakket med 5 forskjellige xbox support folk. Fikk en beskjed forrige uke at jeg ville få den innen 2 dager. Snakket med dem nå men fikk beskjed at den forsatt er på Service senteret....... Å han viste ikke hva statusen var... Jeg blir seriøst sur av dette. Er dette lov!? Like før sprekker nå!

8992141[/snapback]

spørs om du kan få noe kompensasjon fordi det har tatt så lang tid, et spill, ekstra håndkontroll eller noe.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hørt den kjære hvininga av 360-vifta på høygir siden midten av mai. 2 måneder... Er temmelig oppgitt. Det verste er at DHL somler bevisst med å levere på døra for å få sultne spillere til å hente den på DHL-terminalen selv, "bare" en times kjøring unna. Boksen har vært i hjembyen i snart en uke, og jeg sitter her med Battlefield 2 på PS2 som trøst.

Synes jeg fortjener mye bestikkelse fra MS. Hvordan funket dette, måtte du ringe og true eller lå det noe i esken da den endelig ble levert?

Lenke til kommentar

Overspenningsvern fører til 360 død??

My Xbox 360 died. And so, I called 1-800-4-MY-XBOX today… While I was on the phone, the rep… informed me that my surge protector had probably caused both of my 360 deaths…

The explanation… The Xbox 360 is highly sensitive to reductions in power, and even the slightest cut in power can cause things like the fans and even the DVD laser to malfunction. Surge protectors can cause this, and probably 90% of the consoles they see have all failed in 6-12 months of being plugged into a surge protector.

Well, my two systems did die in that window, and they were both plugged into a surge protector. But does this explanation even make sense? …Or is this just another misdirection?

Creepy nok så hadde jeg faktisk min xbox tilkoblet et overspenningsvern i det den daua.

EDIT: Leste nå at dette mest sannsynligvis er oppspinn....

Endret av dkvam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...