Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360


fAight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EDIT:

 

...og der var det "bye-bye" til boksen. Håper det ikke tar altfor lang tid.

 

Forresten, til dere andre som har sendt inn sin maskin. Sendte dere inn kun maskinen eller la dere ved også kontroll og strømadapter? Er ganske sikker på at de på support sa at jeg ikke skulle legge ved ekstra utstyr, men på et instruksjonsark som kom med esken er det illusrtert at kontroll og strømforsyningen skal sendes med.

6343690[/snapback]

 

 

Det er KUN maskinen som skal sendes inn. Du får kun maskinen i retur,om du skulle ha sendt ved noke annet.

 

Ellers så har det gått snart 1 mnd siden min ble sendt,og eg har ikkje sett snurten av den. Begynner å bli mektig lei ventinga nå..,Dirt ligger her og venter... :realmad:

Lenke til kommentar
Dette gjelder vel bare hvis reprasjonen tar urimelig lang tid eller hvis kunden er "avhenging" av produktet på noen måte. Kan garantere deg at du ikke får noe låneprodukt i fra MS i alle fall.

8962305[/snapback]

 

vell du må bare vite hvordan man skal krangle med elkjøp osv :roll:

 

jeg har fått låne mp3 spiller, låne TV, låne mobil og låne DVD spiller der før... urimelig tid er 7 eller 10 dager... (virkedager)

 

EDIT: husk i norge er det alltid forbrukeren som blir prioritert i kjøpsloven :thumbup: og forbrukerkjøpsloven er faktisk så god for forbrukeren at hvis alle forbrukerene i norge hadde brukt den på alt de kunne ville det ikke lønne seg å drive butikk her i landet :yes: (dama studerer jus + svigerfar har vært advokat i 30 år så jeg kan dette :whistle: )

Endret av barin
Lenke til kommentar

Sorry for å bryte inn her , må bare lufte litt frustrasjon her...

 

10.Juni

Xboxen daua.

 

11.Juni

Ringte xbox kundeservice den 11juni , fikk grei service(på engelsk vel å merke , men 1min i kø bare!!) Får ganske raskt aksept for å sende boxen på rep. og kundeservice duden sier at DHL kommer på døra med ei pappeske ganske snart.

 

Tiden går , ingen pappeske kommer.

 

mandag 25.juni

ringer xbox kundeservice igjen , 30min i kø , norsk kundeservice , ser på saken , sier at esken er sendt , at feilen ligger hos DHL og gir meg sporingsnummer på pakken og et tlf. nummer.

 

Ringer DHL , de hadde en sånn legg igjen nummer og vi ringer funksjon.(snedig)

time senere får jeg snakket med en kundebehandler som sier at pakken har vært i norge siden den 14.Juni!! Sier han skal få sendt den til der jeg bor , antageligvis iløpet av morgendagen.

 

tirsdag 26.juni

Ingen pakke kommer , men vi sporing på internett kan jeg se at pakken er forsøkt utlevert kl 00:40 den 26.juni!

Ringer kundeservice på dagtid , får høre at det var en feil i datasystemet , for vi leverer ikke pakker midt på natten sies det med latter.

Jeg ler også , og takker nei til å bli satt over til en fraktbehandler da jeg antar at pakken kommer iløpet av dagen eller i verste fall den etterpå.

 

torsdag 28.juni

Fremdeles ingen pakke!

Så må jeg attpåtil kanskje vente i enda en mnd etter at konsollen er levert!!

DHL får Posten norge til å virke som expresspostbud!! er det mulig å være så ineffektive??

Hvis jeg først nå får denne pappesken , og MS attpåtil bruker en mnd eller to på rep. så er tålmodigheten tynnslitt!!

 

*Frustrasjon luftet*

Endret av dkvam
Lenke til kommentar
Ikke glem at DHL Express har tusenvis av biler kjørende i EU hele tiden, så kan hende det er for mye å gjøre?? Jobber ikke i den delen av DHL men når vi har samkjøringer så tar det ganske rask tid dog

 

 

Joda , det er sikkert mye å gjøre , men det skal ikke gå -så- tregt?

 

Sporingen avslører at pakken(esken) har hatt et imponerende tempo fra Tyskland og Danmark, men det har stoppet opp i Norge.

Men jeg håper det ordner seg snart da , bestilte Overlord igår , vil spille det! :love:

Her er sporingen da , så får vi se hvor raskt den dukker opp....

Lenke til kommentar

Ijeez.. For ca 5uker siden fikk jeg Ring of Death på min konsoll.. Sendte den tilbake til butikken (de måtte fjerne chipen før de sendte den videre til MS) Deretter sendte de maskinen min avgårde. Jeg hørte ingenting. Har ringt til butikken 2-3 ganger iløpet av de 5 ukene for å få samme beskjed hver gang; "Du må smørre deg med tålmodighet"

 

Når jeg ringte på mandag og var mildt sagt _irritert_ så fikk jeg endelig prata litt med sjefen for butikken. Fortalte at jeg var lei av å vente osvosv. så jeg fikk tilsendt en splitter ny konsoll samme dag :) Nå er konsollen på postkontoret i Tromsø, så regner med å ha den imårra / mandag :D

 

Får bare håpe denne holder ut maaange år :p (lite trolig ...)

 

Noen som forresten vet hvilken reklamasjonsrett jeg har hvis den får samme ring of death f.eks 4mnd etter at garanti har gått ut??

Lenke til kommentar

Du har to års reklamasjonsrett på konsollen, og den et års garantien du fikk hos MS.

 

Er glad jeg ikke bor i USA når det gjelder dette, de hadde/har elendig(e) garantier på Xboxen, og de har ingen reklamasjonsrett.

 

Tror det var 2 uker eller 4 uker garanti det var på Xboxen.

Lenke til kommentar

Har nettopp opplevd alle xbox eieres verste mareritt.. 3 blinkende røde :(

skal ringe kundeservice på mandag, men lurer veldig på om jeg må levere inn harddisk..? Mange forskjellige svar på akkurat dette her. Er det noen som har fått sin ødelagt, levert inn uten harddisk, for så å få ny xbox?

 

Takker for alle svar

 

EDIT: skrivefeil

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar

Lever inn kun konsoll, ingen PSU,HDD eller kontroll. Bare konsollen.

 

 

EDIT: Forøvrig er ikkje sommeren den verste årstiden å få de 3 herlige lysene heller :thumbup:

 

Men ja, fikk de sjøl i fjor sommer. Så da gjekk eg ut samme dag og drakk meg kanakkas og hade det aldri så artig.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Etter trofast tjeneste siden utgivelsesdatoen takket min xbox 360 for seg!

Er vel ca en måned siden sist jeg brukte den, men når jeg slo den på i gårkveld dukket altså den velkjente røde ringen opp! :mad: Forhåpentligvis ikke for godt, hva er nummeret jeg skal ringe for å få den esken dere snakker om? :blush:

 

Edit: Drit i det :p har vært medlem siden 1999, men er vist en "noob" enda. Fant nummeret i tråden "xbox 360- ofte stilte spørsmål" Hehe! :D

Endret av nokia 6600
Lenke til kommentar
Telefon

 

Kundestøtte via telefon er:

 

800 14 174

 

eller +47 23162554 fra mobiltelefon

Hørselshemmede (teksttelefon):

 

800 14 175

Åpningstider:

 

Mandag-fredag: 9:00 - 17:00

Lørdag: Closed

Søndag:Closed

8976162[/snapback]

 

Ok! Fant nummeret nå, men kjekt med tillegsopplysninger :thumbup:

Danke!

Lenke til kommentar

No problemo mato!

 

Men hvor i hel... kan jeg kjøpe xbox 360 Core!? Bor i Lørenskog område å her selger ikke elkjøp Core versonen, EB games heller ikke. Lefdal heller ikke i butikken. Heller ikke Spaceworld! Kun på nett men jeg vil kjøpe den i dag ikke over nett og vente en uke..! Blir så frustrert. Litt morsomt men fikk samme svar fra alle, "vi selger ikke Core. Pågrunn av at vi får ikke solgt den, heller ikke tjener noe på den. Pluss du får ikke spilt på den siden det ikke følger med harddisk. Å da kan du ikke bruke nett...."

*kremt* la meg velge det eplekjekke selgere!

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
No problemo mato!

 

Men hvor i hel... kan jeg kjøpe xbox 360 Core!? Bor i Lørenskog område å her selger ikke elkjøp Core versonen, EB games heller ikke. Lefdal heller ikke i butikken. Heller ikke Spaceworld! Kun på nett men jeg vil kjøpe den i dag ikke over nett og vente en uke..! Blir så frustrert. Litt morsomt men fikk samme svar fra alle, vi selger ikke Core. Pågrunn av at vi får ikek solgt den, heller ikke tjener noe på den. Pluss du får ikke spilt på den siden det ikke følger med harddisk. Å da kan du ikke bruke nett.... *kremt* la meg velge det eplekjekke selgere!

8976192[/snapback]

 

 

vært inne på tanken selv.....siden min er på rep as we speak.

fant core i mange butikker men problemet er at den ligger på ca 2200.....nesten like greit å kjøpe premium da egentlig.

En annen ting er at jeg tør ikke kjøpe andre steder enn elkjøp nå pga 30 dagers retturrett.

Kjøper jeg ny 360 så er jeg ikke garantert at den virker når jeg kommer hjem......er så pessimistisk pga alle problemene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...