Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360


fAight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sendte inn min xbox360 den 15. Mai jeg.

 

Den er ikke kommet tilbake enda. Slå den noen!

6464684[/snapback]

Har du purret ja?

 

Da var min framme i Frankfurt.

Knappe 12 dager etter jeg sendte den inn med posten, suxxor :(

6465687[/snapback]

 

Jeg har purret. Snakket med kundeservice i dag, som har levert den fra seg til UPS, så det er ikke mer de kan gjøre.

 

UPS har elendig kundeservice og har "forsøkt å levere xboxen 3-4 ganger". Og det uten å ringe meg, eller faktisk høre på meg når jeg sier at jeg har jobb og de kan levere den i resepsjonen på kontoret mitt...

Lenke til kommentar

Våknet idag til en gledelig telefonsamtale. UPS var på vei med 360'en. FIkk den kl 11:00, akkurat gått 3 uker.

 

Vet ikke om jeg fikk en ny en eller om de reparerte den. Kan jo sammenligne serienummeret etterpå...uansett, den fungerer hvertfall nå. For se hvor lenge det varer.

Lenke til kommentar
Våknet idag til en gledelig telefonsamtale. UPS var på vei med 360'en. FIkk den kl 11:00, akkurat gått 3 uker.

 

Vet ikke om jeg fikk en ny en eller om de reparerte den. Kan jo sammenligne serienummeret etterpå...uansett, den fungerer hvertfall nå. For se hvor lenge det varer.

6471988[/snapback]

 

Herlig! Ja min ankom verkstedet som sagt 7.juli :) Og i går ringte supporten til pappa og spurte om når eg hadde sendt den inn :hmm: Uansett så har eg litt troen på at eg får den om 1 ukes tid :)

Lenke til kommentar
Våknet idag til en gledelig telefonsamtale. UPS var på vei med 360'en. FIkk den kl 11:00, akkurat gått 3 uker.

 

Vet ikke om jeg fikk en ny en eller om de reparerte den. Kan jo sammenligne serienummeret etterpå...uansett, den fungerer hvertfall nå. For se hvor lenge det varer.

6471988[/snapback]

 

Fikk også min i dag.

 

Du kan like greit ha fått en annens gamle xbox, det gjorde vi sist, men den var ødelagt så vi sendte den inn igjen.

 

Den jeg fikk var brand new, produsert 26. Mars i år , og går stille som en drøm :love:

Lenke til kommentar

Fått eska mi nå, ble litt usikker. Hadde forstått det sånn at man bare skulle sende selve boksen og ikke noe mere. men på tegninga er jo det tydelig at både kontroller og strømforsyning skal pakkes ned. Hva gjorde dere? og hva fikk dere tilbake? gidder ikke sende kontroller'n hvis det er fare for og ikke få den igjen..

Lenke til kommentar
Fått eska mi nå,  ble litt usikker. Hadde forstått det sånn at man bare skulle sende selve boksen og ikke noe mere. men på tegninga er jo det tydelig at både kontroller og strømforsyning skal pakkes ned. Hva gjorde dere? og hva fikk dere tilbake? gidder ikke sende kontroller'n hvis det er fare for og ikke få den igjen..

6485934[/snapback]

 

Altså på arket eg fik var det også illustrert at man skulle legge ved kontrollern og PSU. Men om du ser nederst på arket står det også at man bare skal levere inn hovudsystemet med mindre du har fåt beskjed om annet.

 

Så da skal du bare sende inn boksen. Eg fikk ihvertfall beskjed om dette ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...