kjenyg Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Jeg ringte support på fredag og venter på esken nå....men jeg er redd dette kan ta tid så jeg skal kjøpe meg en core i ettermiddag! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Åh, boxen har vært borte siden midten av april =/ Skal ringe og etterlyse den nå, og kreve ny tilbake! Sendte den inn i slutten av april, har enda ikke sett snurten av den. Lenke til kommentar
shortleg Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Oslo - Norway Frankfurt - Germany Signert for av: ERK Forsendelse levert Mai 21, 2007 09:43 ikke kommet noen premium tilbake enda,,,,,sitter med kunde support nå... hun måtte vist forhøre seg videre,,,30 min på venting nå grrr ble 2 uker til og vente de hadde vist feil info på meg kunne velge mellom 4 spill som plaster på såret: pgr3,pfd,kameo,viva pinata ble det siste Endret 13. juni 2007 av shortleg Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hvis jeg ikke får den boksen innen fredag så tror jeg nesten at jeg må gå til innkjøp av en Core på lørdag. Overlever ikke lenge uten forza 8838523[/snapback] Ekke rart at 360 selger så bra, når ganske mange har 2 stykker av dem Lenke til kommentar
shortleg Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hvis jeg ikke får den boksen innen fredag så tror jeg nesten at jeg må gå til innkjøp av en Core på lørdag. Overlever ikke lenge uten forza 8838523[/snapback] Ekke rart at 360 selger så bra, når ganske mange har 2 stykker av dem 8849230[/snapback] sant nok men skjønner ikke at man skal måtte ty til sånt er tros alt noe som heter forbruker lov i norge Lenke til kommentar
kjenyg Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hvis jeg ikke får den boksen innen fredag så tror jeg nesten at jeg må gå til innkjøp av en Core på lørdag. Overlever ikke lenge uten forza 8838523[/snapback] Ekke rart at 360 selger så bra, når ganske mange har 2 stykker av dem 8849230[/snapback] sant nok men skjønner ikke at man skal måtte ty til sånt er tros alt noe som heter forbruker lov i norge 8849265[/snapback] De fleste levere dem jo tilbake til elkjøp Lenke til kommentar
shortleg Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 da er det greit håper den nye boxen jeg får er merkbart stillere en launch boxen jeg hadde,,,samboern skvatt til hver gang den starta Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 ring of death for andre gang........ 360=RIP Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Når fyren kom med boksen for 3 dager siden så sa han at jeg skulle ringe DHL og si at de skulle komme å hente den.. Så spurte jeg om det ikke gikk ann at han bare tok den med?? Han sa det sikkert var greit, så klistra han på den greia som det står i instruksjonen og tok med boksen.. Fikk ikke sporingsnummer og sånt.. Så var det dumt av meg egentlig?? Eller går det greit? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Når fyren kom med boksen for 3 dager siden så sa han at jeg skulle ringe DHL og si at de skulle komme å hente den.. Så spurte jeg om det ikke gikk ann at han bare tok den med?? Han sa det sikkert var greit, så klistra han på den greia som det står i instruksjonen og tok med boksen.. Fikk ikke sporingsnummer og sånt.. Så var det dumt av meg egentlig?? Eller går det greit? 8882331[/snapback] Du har garantert et sporingsnummer Du skrev sikkert under på 2-3 papir og beholdt minst et selv, øverst på høgre står et sporingsnummer Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Jeg skrev under èn gang på at jeg hadde motatt boksen.. Så fikk jeg ett ark. Der står det ett sporingsnummer. Men det er bare sendingen TIL meg.. Har ikke fått noen sporingsnummer for returen liksom.. Endret 17. juni 2007 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
potetgull Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Er det fler som har fått spill ripa opp? hva gjorde dere for å få igjen nye spill eller penger for de spillene? vet at M$ har no greier med å få spill igjen men jeg gidder ikke betale en eneste kr for det.. savner den gode gamle supernintendoen som gikk i gulvet gjennomsnitt 4 ganger vær helg å fungerer like bra den dag i dag Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg slo på 360'n etter å ha støvsugd for en stund sia og fikk 4 blinkende røde ringer i trynet. Jeg bøyer meg ned over den og tar ut cden og rebooter etc, men neida. Kjenner på ledningene og merker at ledninga mellom TV og 360 ikke er helt inne, presser den på plass, rebooter og voila. Ungikk nok en svenske. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Ja, 4 røde lys = videokontakten sitter ikke ordentlig. 3 derimot er vel litt mer alvorlig. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hvor lang tid tar det før dhl kommer med esken? Og hva skjer hvis han kommer når jeg ikke er hjemme? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Hvor lang tid tar xboxen på service? Fikk mail 22. Juni der det sto at de hadde motatt Xbox 360'n på service. Endret 27. juni 2007 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Ah, endelig. Fikk e-post nå om at Xboxen var på vei tilbake til meg. Tok en stund dette... Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Damn. Har venta i en måned på den Xboxen nå. Men hva gjør jeg vis meg og resten av familien skal på ferie nå etter helga. Og Xboxen ennå ikke har kommet? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Mulig å få til ein deal med DHL om å levere den til ditt lokal postkontor istedet? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hmm vis den ikke kommer før helgen så får jeg gjøre det. Eller leverer DHL i helgene (inkl søndag) også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå