Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360

fAight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oslo - Norway Frankfurt - Germany Signert for av: ERK

Forsendelse levert Mai 21, 2007 09:43

ikke kommet noen premium tilbake enda,,,,,sitter med kunde support nå...

hun måtte vist forhøre seg videre,,,30 min på venting nå grrr

ble 2 uker til og vente de hadde vist feil info på meg

kunne velge mellom 4 spill som plaster på såret: pgr3,pfd,kameo,viva pinata ble

det siste :D

Endret av shortleg
Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke får den boksen innen fredag så tror jeg nesten at jeg må gå til innkjøp av en Core på lørdag. Overlever ikke lenge uten forza  :(

8838523[/snapback]

Ekke rart at 360 selger så bra, når ganske mange har 2 stykker av dem :p

8849230[/snapback]

sant nok men skjønner ikke at man skal måtte ty til sånt er tros alt noe som heter forbruker lov i norge

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke får den boksen innen fredag så tror jeg nesten at jeg må gå til innkjøp av en Core på lørdag. Overlever ikke lenge uten forza  :(

8838523[/snapback]

Ekke rart at 360 selger så bra, når ganske mange har 2 stykker av dem :p

8849230[/snapback]

sant nok men skjønner ikke at man skal måtte ty til sånt er tros alt noe som heter forbruker lov i norge

8849265[/snapback]

De fleste levere dem jo tilbake til elkjøp :)

Lenke til kommentar

Når fyren kom med boksen for 3 dager siden så sa han at jeg skulle ringe DHL og si at de skulle komme å hente den.. Så spurte jeg om det ikke gikk ann at han bare tok den med?? Han sa det sikkert var greit, så klistra han på den greia som det står i instruksjonen og tok med boksen.. Fikk ikke sporingsnummer og sånt.. Så var det dumt av meg egentlig?? Eller går det greit?

Lenke til kommentar
Når fyren kom med boksen for 3 dager siden så sa han at jeg skulle ringe DHL og si at de skulle komme å hente den.. Så spurte jeg om det ikke gikk ann at han bare tok den med??  Han sa det sikkert var greit, så klistra han på den greia som det står i instruksjonen og tok med boksen.. Fikk ikke sporingsnummer og sånt.. Så var det dumt av meg egentlig?? Eller går det greit?

8882331[/snapback]

Du har garantert et sporingsnummer

Du skrev sikkert under på 2-3 papir og beholdt minst et selv, øverst på høgre står et sporingsnummer

Lenke til kommentar

Er det fler som har fått spill ripa opp? hva gjorde dere for å få igjen nye spill eller penger for de spillene? vet at M$ har no greier med å få spill igjen men jeg gidder ikke betale en eneste kr for det..

savner den gode gamle supernintendoen som gikk i gulvet gjennomsnitt 4 ganger vær helg å fungerer like bra den dag i dag :)

Lenke til kommentar

Jeg slo på 360'n etter å ha støvsugd for en stund sia og fikk 4 blinkende røde ringer i trynet. Jeg bøyer meg ned over den og tar ut cden og rebooter etc, men neida. Kjenner på ledningene og merker at ledninga mellom TV og 360 ikke er helt inne, presser den på plass, rebooter og voila. Ungikk nok en svenske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...