MindTooth Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Fikk tilbake xboxen på onsdag.. Faen det var godt!! Har spilt litt Oblivion. Go å ha han tilbake :D Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg må bare spørre igjen: hvor lang tid tar det fra man har ringt support til man får likkista? Ringte dem 18. des og har enda ikke hørt noe som helst Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Fikk tilbake xboxen på onsdag.. Faen det var godt!! Har spilt litt Oblivion. Go å ha han tilbake :D 7650672[/snapback] Har det ikke tatt veldig lang tid for deg nå? Mener å huske at du har postet tidligere her angående xb'en din for leeeenge siden.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ringte første gang 2. oktober eller noe. Så ja, har tatt mega lang tid! Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Nå ringte nettopp ein fyr fra DHL og sa han kommer med xboxen min i løpet av kvelden. Ankom Tyskland 29 desember. Idag er det 11 januar. Fryktet at det kunne bli verre. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Sendte min 5.Des. Fikk den tilbake 28.Des. Nå den 11.Januar så stoppet plutselig Dvd rommen og spinne å gir meg beskjeden om at alle spillene jeg putter inn er uleselige. Helvete heller jeg hadde satt av tid hele denne kvelden til spilling. At det går ann! Er det noen som har en link til "troubleshoot" for DVD rommen hvis det finnes. Den gir fra seg en merkelig lyd når jeg putter et spill inni den. Samt noen små "ding ding ding" lyder fra seg. som kommer innenifra xboxen.. Høres ut som DVD rommen er død. Er det tillfelle kommer jeg til og klikke mentalt her.. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Da blir denne sendt tilbake... igjen.. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Den der er kjip. Føler med deg Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Takk, hadde en følelse hele tiden at noe kom til og skje. Fikk ikke roen i meg. Å så klart måtte det da skje.......... Enda 15 Arbeidsdager + DHL sin shipping.. Så typisk min flaks.. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Kjøpt meg en Core i dag. Så har jeg en i reserve, kunne noen være så snille og gå inn på system info og sjekke Dashbord nr. til dagens update? min er 2.0.4552.0 Defor jeg spør er fordi den lasta ikke ned updaten som kom i januar nå. Men alt fungerer fint. Takker for svar =) Lenke til kommentar
Mrtn Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Noen som har erfaringer med konsollforsikringen til elkjøp? Fikser den også produktfeil? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Noen som kan sjekke? Lenke til kommentar
knet Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg kjøpte meg en xbox 360 premium 9 januar 07. Når jeg skulle spille GRAW så hang maskinen seg. Cden lå i coveret (kjøpte spillet med boksen), satte den i, startet opp og skulle til å velge multiplayer via xbox live, men da hang den seg. Sjekket cden og der var det 2 fete rundingriper i plata. Kan jeg bare stikke på elkjøp å byttet spillet og eventuelt maskina? har jo fortsatt 30 dagers full returrett og jeg har jo overhode ikke gjort noe galt. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2007 Det hadde i alle fall jeg gjort Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Er det bare meg som merker seg at skulle man tro forumbrukerne her kommer alle spill fortsatt ut på cd'er... BanAnus, jeg har same Dashbord nr. som deg, og jeg har lastet ned januaroppdateringen. Lenke til kommentar
knet Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Det hadde i alle fall jeg gjort 7712908[/snapback] Men jeg lurte på om den 30 dagers full returretten vil fungere her? eller vil de bare be meg om å sende den inn til reperasjon? hadde 30 dagers returretten gått ut ville jeg selvsagt send den til rep. men nå gjelder den retten enda lixom. og hva med spillet? noen som veit om jeg kan få nytt? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hadde det samme problemet med GTA SA til PS2. Maskinen falt i gulvet med spillet i som ga en god dyp fet stripe i hele cd`en. Fiksa seg lett med og kjøpe en cd repar kit. Går som det suser den dag i dag Test det kansje det hjelper hvis Elkjøp er vrange Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Dvd for pokker! (ja jeg veit, en totalt unødvendig post, men dette har irritert meg i lange tider nå...) Lenke til kommentar
knet Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hadde det samme problemet med GTA SA til PS2. Maskinen falt i gulvet med spillet i som ga en god dyp fet stripe i hele cd`en. Fiksa seg lett med og kjøpe en cd repar kit. Går som det suser den dag i dag Test det kansje det hjelper hvis Elkjøp er vrange 7713255[/snapback] Her er 2 bilder, et uten blitz og et med. men trur jeg bare skal ta meg en tur på elkjøp og bytte hele maskina om det er mulig. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Skader gjort av Xbox'en (sånn som riper i dvd), kan du kreve erstatning for det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå