iStephano Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Mener og huske noen sa det var gratis nr... 7487213[/snapback] herregud, quota meg selv. Beklager, er litt sliten. Hvor lenge hadde du ventet Fox? Endret 12. desember 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det hadde jeg aldri gjort! Tenk så mye tid du har lagt ned i spillene mann! Så bortkastet! 7487097[/snapback] Hadde litt tanker om at HD var begynt å blitt gammel. Slik at den hadde en innvirkning på at konsollen ble herpet. Selv hadde jeg lagt en del timer i Oblivon Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 sa jo sia 24min Har fått fraktnr i dhl, slik jeg kan følge med hvor den er. Men funker ikke før neste uke, for den blir ikke sendt før neste tirsdag siden det skal ta 15 arbeidsdager etter det jeg har skjønt. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Hadde litt tanker om at HD var begynt å blitt gammel. Slik at den hadde en innvirkning på at konsollen ble herpet. Selv hadde jeg lagt en del timer i Oblivon 7487302[/snapback] Mulig du går i samme felle som meg. Jeg sendte med PSU'en og fikk kun selve boxen tilbake, måtte etterlyse PSU. Tok heldigvis bare to dager å få den igjen. Hadde i ditt tilfelle hvertfall kjøpt meg en USB minnepinne og kopiert alle savegamene til den. Nå har jeg forøvrig 2 360'er, så nå kan de bare ryke så mye de vil, bare det ikke skjer samtidig:-) Min erfaring ang. ventetid er 0 min. venting på 5 ganger...veldig fornøyd mao. Endret 12. desember 2006 av BioNor Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Håper jeg får med en HD nå. Hvis ikke blir jeg små irritert. Orker liksom ikke å legge ut 500,- for en ny HD. Lenke til kommentar
fox Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Blir drittsur om det er trøbbel med dem, slik at jeg får ikke den før jula.. Jeg skal faen meg kose med den i juleferien min! Har nettopp kjøpt 42" tv, vil tøse litt med xbox360en min nå Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Knallbra og høre. men hvilken feil var det med xboxen din? 7485402[/snapback] Fra dag 1 jeg hadde den begynte den å henge seg når jeg spillte GRAW. Etterhvert som jeg fikk flere spill skjønnte jeg det var noe alvorlig galt ettersom den hang seg i så å si samtlige spill. Tilslutt begynte den å henge seg når når jeg slo på boxen og lastet inn Xboxen-logoen. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Omtrent hvor lang tid tar det fra du har snakket med support til du får likkista? Har gått over en uke og venta nå, begynner å bli litt utålmodig Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 ring igjen! Ringte dem på mandag eller tirsdag for to uker siden, de kom og hentet xbox360en min på onsdag Lenke til kommentar
buzo Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Kanskje det har blitt tatt opp før, men jeg spør allikevel. Jeg kjøpte min 360 ca. månedskifte mars/april i år. Tror jeg kanskje må sende den inn, men skal ikke gjøre det før på nyåret, pga den fungerer foreløpig greit, med unntak av PGR 3. Men jeg lurer på om jeg må betale noe for å få den reparert/byttet? Er det ikke minst 1 års garanti? Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Var det ikke to års garanti? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 to år garanti + 3år reklamasjonsrett. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Den 5`ene desember mottok service lageret Xboxen min. Tror dere det er noe sjans for at jeg får den igjen før jul..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Burde vel gå akuratt. Tipper på torsdag eller fredag, men kanskje julerushet forsinker den noen dager slik at den ikke kommer før etter julaften. DHL vil vel fortsette å levere ut i romjulen vil jeg tro. EDIT: Med om du bor ute i gokk og DHL sender pakken med Posten til deg istedet, tviler jeg at det går... Endret 16. desember 2006 av qoutor Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 jeg bor i Akeshus så jeg tipper DHL ikke har noen problemer med og komme hit Men ja.. Tror jeg ringer Support til neste uke og hører hvordan ting ligger ann.. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Og der takket xboxen for seg, litt over ett års tjeneste. Lenge siden den ble produsert 27/10.05, tror nok det er forumets eldste Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 hehe all ære for den Ringte support, de sa det hadde tatt litt lang tid og syntes det var rart.. Så hun sendte en "note" som hun sa til verkstedet og skulle prøve og få den fikset og tilbake ganske så snart... Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Idag har det vel gått 15 arbeidsdager siden 29nov? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Da var akkurat DHL å hentet xboxen. Endelig sier nå jeg! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Og der takket xboxen for seg, litt over ett års tjeneste. Lenge siden den ble produsert 27/10.05, tror nok det er forumets eldste 7519692[/snapback] Velkommen i klubben, samme produksjonsdato som min det Jeg ringte dem opp igjen idag (bestilte likkiste for to uker siden som jeg ikke har sett noe til), og da sa de at min forrige leveranse var kansellert. Ikke spør hvorfor, de sa ingenting om det Så ikke forvent så altfor mye av de stakkars sjelene som betjener supporttelefonen, hehe Og ikke forvent å komme gjennom om du velger svensk heller - har ringt tre ganger, valgt svensk tre ganger, og snakket engelsk tre ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå