Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360


fAight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
ahh takker for svar. Ja gi beskjed tilbake! Jeg venter spent :D Får bare håpe på det beste, å håper jeg får den tilbake før jul.....

7426861[/snapback]

Jeg tror de feilsøker konsollene, eller noe lignende. Min hadde de samme symptomene som du beskrev, og jeg sendte den inn av samme grunn, DHL hentet box'en den 15 november. 5 dager senere kom den frem til frankfurt. Nå som det nærmer seg 3 ukers venting har jeg ikke fått den tilbake. Jeg ringte i forrige uke, og da fikk jeg besked om de holdt på med den ennå. Skal jeg sammenligne med BioNor, som bor i samme by som meg, sendte han sin inn noen dager senere, og nå er hans kommet tilbake igjen, mens jeg venter fortsatt. Da må altså disse to konsollene fått noe ulik behandlig på servicesenteret. Jeg hadde ikke røde ringer, men sendte den inn likvel, kanskje BioNor derimot fikk disse Rings of death som gir en raskere behandling...

 

Jeg frykter også å få samme maskin tilbake igjen, men da kan jeg love at en svenske skal få høre noen skikkelige bergenske gloser...

Lenke til kommentar
Jeg tror de feilsøker konsollene, eller noe lignende. Min hadde de samme symptomene som du beskrev, og jeg sendte den inn av samme grunn, DHL hentet box'en den 15 november. 5 dager senere kom den frem til frankfurt. Nå som det nærmer seg 3 ukers venting har jeg ikke fått den tilbake. Jeg ringte i forrige uke, og da fikk jeg besked om de holdt på med den ennå. Skal jeg sammenligne med BioNor, som bor i samme by som meg, sendte han sin inn noen dager senere, og nå er hans kommet tilbake igjen, mens jeg venter fortsatt. Da må altså disse to konsollene fått noe ulik behandlig på servicesenteret. Jeg hadde ikke røde ringer, men sendte den inn likvel, kanskje BioNor derimot fikk disse Rings of death som gir en raskere behandling...

 

Jeg frykter også å få samme maskin tilbake igjen, men da kan jeg love at en svenske skal få høre noen skikkelige bergenske gloser...

7427319[/snapback]

 

Ja, hadde nok disse tre røde lysene, dukket opp bare jeg trykket på På-knappen. Var en launchbox produsert 28/10-2005. Etter jeg hadde oppgitt dette serienummeret så gikk ting veldig på autopilot hos support...knapt noen spm annet enn personlig opplysninger. Er derfor jeg kom frem til denne slutningen om at launchboxer får en litt annen behandling.

Endret av BioNor
Lenke til kommentar

Ingen PSU Man sender jo bare inn konsollen da? :omg: Den boksen du har no har nok fått innmaten erstattet med nyere revisjonshardware. Eg fikk igjen min boks, den var noen dager nyere enn den du fikk. Har ikkje hatt noen problemer med den annet enn litt låsning i GRAW, men da stod den litt isoloert i TV-benken...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
So close, yet so far. Fikk boxen, men ingen PSU, så da er jeg jo like langt:-( Boxen jeg fikk var også relativt gammel, 18/12-2005...men så lenge den funker, så har vel ikke det noe å si.

7429823[/snapback]

Interessant, dvs jeg føler med deg, men lurer litt på hva de har å si for seg selv. Fikk du beskjed om å sende den med? Hvis ikke var det jo litt dumt av deg. Når jeg sendte inn min i mars sendte jeg også PSU, HDD og tilogmed kontrolleren(vet ikke hva som gikk av meg...), men da kom alt tilbake tilbake i esken. Harddiksen var vel og merke tom, men det regnet jeg med...

Håper det ordner seg for deg da, om du er som meg sitter du også kanskje med en (nesten) ubrukt kopi av GeoW...

 

Og BanAnus, min konsoll var også januar-utgave...

Lenke til kommentar

Sikkert jeg som har bæsjet på leggen ja, men fikk ikke noe info om hva som skulle sendes inn, verken på telefon eller papirer som var vedlagt likkisten. Snakker med support å hører hva dem har å si. Er vel ikke så lett å få tak i kun PSU i butikk heller...

Lenke til kommentar

Fikk min PSU tilbake idag...2 dager tok det bare. Kjipt jeg ikke får spillt før etter helgen, men hyttetur har førstepri:-) Bestillte like godt en Core edition idag også...vil ikke bli stuck uten box i 3 uker en gang til:-)

Endret av BioNor
Lenke til kommentar

Sendte min inn den 20.enda. Still in Frankfurt :(

 

EDIT:

 

Herregud, ringte dhl nå. Får pakka på mandag. Men han mente at jeg måtte være hjemme mellom 11 og 3, hvem faen er hjemme mellom 11 og 3?

 

Så skulle skrive en lapp på døra om at han kunne legge den igjen uten signatur. Men jeg er jo lite keen på å la boxen ligge ute fra 11 til 4!

 

Noen ideer om hva jeg kan skrive på lappen (smart løsning)?

Endret av Chris_LoX
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Om dere venter på å få maskinen tilbake, men får ikke noe mail fra MS (de kan f. eks ha stavet adressen feil), kan man gå til den globale siden til DHL og søke på ordrenummeret (purchase order) da dette nummeret ser ut til å være knyttet opp mot adressen din eller noe slikt. Dvs det er det samme nummeret som ble brukt da de sendte den tomme esken til deg første gangen. Får man ikke noe resultat på søkesiden har ikke pakken blitt sendt ennå.

 

Følte dette var lettere enn å ringe til MS og be dem rette på e-postadressen for 3. gang...

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Hmm.. Jeg tror MS ber servicefolkene om å være så håpløse som overhodet mulig og samtidig lage så dårlig rykte som mulig om hvor håpløst det er å sende inn XB og hvor tregt alt går at ingen vil sende den inn til rep, men kjøpe en ny istedet :yes:

Lenke til kommentar
Hmm.. Jeg tror MS ber servicefolkene om å være så håpløse som overhodet mulig og samtidig lage så dårlig rykte som mulig om hvor håpløst det er å sende inn XB og hvor tregt alt går at ingen vil sende den inn til rep, men kjøpe en ny istedet  :yes:

7456810[/snapback]

Vet du hva? Det hadde ikke forundret meg. Istad pratet jeg med ei engelsk dame som var helt håpløs (jeg har grei engelskuttale).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Hmm.. Jeg tror MS ber servicefolkene om å være så håpløse som overhodet mulig og samtidig lage så dårlig rykte som mulig om hvor håpløst det er å sende inn XB og hvor tregt alt går at ingen vil sende den inn til rep, men kjøpe en ny istedet  :yes:

7456810[/snapback]

Vet du hva? Det hadde ikke forundret meg. Istad pratet jeg med ei engelsk dame som var helt håpløs (jeg har grei engelskuttale).

7456853[/snapback]

Jeg har vært i kontakt med supporten til MS opptil flere ganger så jeg snakker av erfaring ;)

Lenke til kommentar
Hmm.. Jeg tror MS ber servicefolkene om å være så håpløse som overhodet mulig og samtidig lage så dårlig rykte som mulig om hvor håpløst det er å sende inn XB og hvor tregt alt går at ingen vil sende den inn til rep, men kjøpe en ny istedet  :yes:

7456810[/snapback]

Vet du hva? Det hadde ikke forundret meg. Istad pratet jeg med ei engelsk dame som var helt håpløs (jeg har grei engelskuttale).

7456853[/snapback]

Jeg har vært i kontakt med supporten til MS opptil flere ganger så jeg snakker av erfaring ;)

7456921[/snapback]

Skjønte ikke helt her nå, om du trodde at jeg var ironisk. Men det er jeg ikke, for snakker av erfaring selv. Pratet med en svensk dame første gangen, hu var helt på jordet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...