Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360

fAight

Anbefalte innlegg

Ikke send med HDD. Da mister du alle saves og ting du har.

Jeg fikk beskjed om ikke å sende med HDD, men kun konsoll.

NO-9siffer og CH-10siffer er sporingsnumre.

Hvis du har en lapp med NO-siffer høres det ut som du skal på posten, men hvis det står at du skal ringe UPS, så ringer du 800-33-470.

Du beholder 1 av de skjemaene som fortoller sendingen.

(Det skjemaet med tall i euros osv.)

De andre tollskjemaene skal være med sendingen.

Noter deg sporingsnumrene NO-9siffer og CH-10siffer. Så kan du spore sendingen din på vei til tyskland og vite når den ankommer verkstedet.

NO-sporing finner du på posten. CH høres ut som UPS_sporing, men min UPS-sporing var et 1Z-nummer.

6424142[/snapback]

takk for svar.

fant skjemaet je skal beholde, og ca 4 andre kopier av det :p beholder ett jeg.

på punkt 7 står det: NO 80033470 (nr til UPS)

og CH 0800558833

punkt 8 står det ups accounten min. no: *3 siffer* *to siffer og en Y*. (denne skal jeg sikkert fortelle til UPS eller noe.

Det 1Z nr. du har er airway bill. det har jeg, på det skjemaet som fulgte med. det jeg har snakket om tidligere er instrukjonene.

anyways: Har forstått det nå. hvis det er noe du vil føye til er det bare å si ifra. Skal ringe det nr i mårra (UPS) og da henter de det sikkert.

edit: de 9 og 10 siffrige tallene er nok tlf nr. spesielt siden nr til ups er det samme :p

------------------------------------

phax: jeg har ikke hatt noe probs med å få esken. Ringte support. fortalte info om hvor jeg bor osv så fikk jeg esken.

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som sliter med å få tak i den helvetes boksen som man skal retunere xboxen i? prøvde først og maile kundeservice, men fikk selvsagt svar om at jeg måtte ringe de. av en eller annen merkelig grunn. Har så prøvd og ringe et par ganger med får aldri svar. kom engang til en telefonsvarer der jeg la igjen navn, tlf nr og feil men de ringte selvsagt ikke opp.

Er det noen magiske triks jeg må gjøre? eller er det bare og fortsette og prøve..

6424160[/snapback]

Møtte konstant opptatt de første timene eg også,men så var eg så heldig å få slippe igjennom til slutt :) Så det er vel bare til å prøve!

Lenke til kommentar
woho! idag kom jeg gjennom. så nå kommer det en vel en boks på døra om noen uker..

Var det kun selve boksen som skulle leveres inn? ikke strømforsyning og kabler?

6428279[/snapback]

Normalt får du beskjed om ka du skal lever over tlf. Men ja, dersom du ikkje har fått beskjed om noe annet skal bare hovudsystemet sendes tilbake. Det står også i papirene du får i den esken. :)

Lenke til kommentar

ja han sa noe om det, var bare litt virrete og glemte det like fort.. :blush: fikk med meg at det ikke skulle være noe harddisk eller minnekort osv. bare stusset på om strømforsyning og slikt var en del av selve boksen. Men da retunerer jeg bare kassa da! :)

Lenke til kommentar
I morgen har det gått 4 uker siden jeg sendte inn, fortsatt ikke noe xbox. Men fikk beskjed om at det kunne ta "opptill 4 uker", så har jeg no evnt klagerett her da ? om det går utover tiden, altså

6439080[/snapback]

Tror nok ikke det... de sa 14 dager til meg, men nå er det snart gått 4 uker for meg også :(

Virker som om MS er utenfor alle kjøpslover vi kan komme på.

Men når verkstedet virkelig jobber på fullt tar det omtrent 14 dager... altså meget raskt.

Det er visst derfor de opprettet dette verkstedet, for å slippe at folk skal gå gjennom f.eks Elkjøp... noe som kan gå "litt" tregt.

Så nei, noen klagerett har du ikke, det har Mr.Gates sørget for :tease:

Lenke til kommentar

Ringte elkjøp i dag, og fyren kunne ikke helt skjønne hvorfor det skulle ta så lang tid. Så han sendte beskjed videre til min lokale elkjøp forhandler, som skal ringe meg tilbake asap for en mulig deal \ ny box til meg!

Tho 4 uker er altfor lenge!

Lenke til kommentar

Det virker som om det er i orden der nede nå... sankket med support, og han sa at de hadde ventet på reservedeler i veldig lang tid. Dermed var det ikke mulig å få gjort noe med de der hovedkort og hele sullamitten skulle byttes ut.

Nå har de fått det de trenger... min er også reparert nå. Den lå der i 2uker uten at de gjorde noe... men nå, dagen etter de fikk delene de trengte var den sendingsklar dagen etter :cool: Så den bør være her snart, dersom UPS ikke driter seg ut

Lenke til kommentar
Boken min inntok sit feriested,Tyskland, 07.06.06. Så da gjenstår det å se kor langt tid det ar før eg ser ein ny boks. :)

6463946[/snapback]

Samme dagen som min jo :!:

6464084[/snapback]

W3 R t3h 0wn4g3 :cool:

kek11

Men ja, gode nyheter det der Tøffli. Da er jo muligheten stor for at eg får boksen min i tida da :love:

Lenke til kommentar
Jeg ringte support 1. juni. Fikk eske og sendte konsollen 6. juni.

Ankom destinasjonen sin 13. juni, og har så langt ikke hørt snurten om når jeg kan vente den tilbake.

Argh!

Kanskje noen kan lage en poll på: "Hvor lang tid tok din 360-reperasjon?"

Jeg har jo hørt alt fra 10 dager til en måned så langt.

6348191[/snapback]

Jeg sendte inn min xbox360 den 15. Mai jeg.

Den er ikke kommet tilbake enda. Slå den noen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...