Mala Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Eg fikk ein slik skjerm ein gang etter ein storoppdatering for lenge siden. (mye lilla firkantere og slikt?) Drog ut støpselet,lot den stå,startet på nytt og hadde ingen problemer med boksen. Heilt til den da tok kveld i sommer Lenke til kommentar
tidyboy27 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Eg fikk ein slik skjerm ein gang etter ein storoppdatering for lenge siden. (mye lilla firkantere og slikt?) Drog ut støpselet,lot den stå,startet på nytt og hadde ingen problemer med boksen. Heilt til den da tok kveld i sommer 7314860[/snapback] prøvd det meste.......hører med min kamerat på elkjøp om han kan trikse og mixe litt:) at det måte skje med gears var bare så ufatlig typisk! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Ja slikt ting som det der er opplagt uretferdig. OG det suger ballsswet. men har du prøvd å tømme cachen eller kjørt den vedlikeholds koden på boksen? Lenke til kommentar
tidyboy27 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Ja slikt ting som det der er opplagt uretferdig. OG det suger ballsswet. men har du prøvd å tømme cachen eller kjørt den vedlikeholds koden på boksen? 7315431[/snapback] hva er det? cache? og vedlikeholdskode? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Når du starter eit spill, hold inne A knappen. Denne koden eg snakket om har eg ikkje i huet, men eit raskt søk på google skal hjelpe deg med svaret. Lenke til kommentar
tidyboy27 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Når du starter eit spill, hold inne A knappen. Denne koden eg snakket om har eg ikkje i huet, men eit raskt søk på google skal hjelpe deg med svaret. 7318126[/snapback] du hadde ikke giddi å sjekka? eller hva er "vedlikehold" på engelsk? Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 du hadde ikke giddi å sjekka? eller hva er "vedlikehold" på engelsk? 7319765[/snapback] Les her! Lenke til kommentar
-Flash Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 hmm... har gått over en uke men har enda ikke motatt "likkiste" fra Microsoft. Hva i faen skal jeg gjøre.. jeg har en Xbox som er ødelagt men kundeservice vil ikke hjelpe. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det tar litt tid noen ganger, tok ei uke før jeg fikk også. Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Fikk boks nr 3 idag, 6 dager etter jeg sendte inn. Ganske effektivt! Men rakk seff ikke posten. Vel, kan kanskje få gjort noe "nyttig" istedet for spilling.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Risikerer du og slette/ Ødlegge noe med og slette cachen? Endret 21. november 2006 av gas Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Risikerer du og slette/ Ødlegge noe med og slette cachen? 7332656[/snapback] Hvis det er snakk om å tømme cachen helt fra harddsiken så sletter du bare updatene som er lastet ned. Nå har min maskin også begynnt å fuske, alle spill låser seg. Sender inn denne og heller kjøper en ny så har jeg den ene som backup. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Da har jeg mottatt en lapp(Returskjema står det) i posten med masse klister på fra DHL, men ikke noe eske. Er det meningen at jeg skal pakke den inn selv og klistre den på etterpå, så kommer DHL å henter den, eller er det noe annet jeg må gjøre? Har ikke fått noen telefon fra dem som sier når dem kommer e.l. PS! Jeg er egentlig ikke dum, men orker ikke gjøre noe feil pga tro på egen ufeilbarlighet:-) Endret 22. november 2006 av BioNor Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Æ`ø? Eg fikk disse arkene du snakker om med esken. Ka faen er det support/DHL/UPS styrer med egentlig? Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Du sier ark i flertall...skal det være mer enn ett altså? Ringeapperatet nede fungerer ikke, så kan jo være dem var her å forsøkte å plukke opp.... Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hm...gikk på DHL sine sider å søkte på nr, og her er hva som kom opp: November 20, 2006 16:44 Frankfurt - Germany Forsendelse hentet November 20, 2006 19:46 Frankfurt - Germany Forlater opprinnelse November 20, 2006 21:21 Frankfurt - Germany Ankommet DHL i Frankfurt - Germany November 20, 2006 23:50 Frankfurt - Germany Sendt fra DHL i Frankfurt - Germany November 21, 2006 00:09 Cologne - Germany Overført via Cologne - Germany November 21, 2006 01:53 Cologne - Germany Ankommet DHL i Cologne - Germany November 21, 2006 03:49 Cologne - Germany Sendt fra DHL i Cologne - Germany November 21, 2006 05:01 Copenhagen - Denmark Ankommet DHL i Copenhagen - Denmark November 21, 2006 07:49 Copenhagen - Denmark Sendt fra DHL i Copenhagen - Denmark November 21, 2006 11:24 Oslo - Norway Tollklarering fullført på Oslo - Norway November 21, 2006 11:24 Oslo - Norway Behandlet for tollklarering på Oslo - Norway November 21, 2006 11:43 Bergen - Norway Med kurer November 21, 2006 15:22 Bergen - Norway Planlagt for levering November 22, 2006 12:18 Bergen - Norway Med kurer November 22, 2006 17:15 Bergen - Norway Forsøkt levert, mottaker ikke hjemme Betyr det at de leverer enn flett ny FØR jeg har sendt inn den gamle, og bare plukker med seg når de leverer ny?? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det er nok Esken du skal sende Xboxen i. Sjekket det selv og tok ca lik tid på min eske og komme hit fra tyskland og. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ah, greit å få det avklart:-) Får ringe kundesenteret i morgen å avtale leveringstid da... Lenke til kommentar
pastortom Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg leverte min på Torsdag,fikk en ny en på tirsdag. Gikk til tyskland. Bor i Oslo. Veldig fornøyd, bare 4 dager. 6369772[/snapback] hehe, har hørt om mange av disse tilfellene, er vell bare noen som er ekstra heldige.. de fleste jeg har pratet med har fått den igjen etter 4-5 dager.. Må si det er meget dårlig at microsoft ikke kalrte å forbedre konsollen for feil ved varmeutvikling og lignende.. jeg har selv installert forbedret kabinett så vell som 60% sterkere vifter i min egen.. kan se om jeg får postet opp ett bilde av den snart Ganske heftige blåe neon lys med svart deksel, pluss neon lys i viftene.. nå liker jeg blått og svart og må si det slår virkelig godt ann Viftene jeg benyttet meg av bestilte jeg fra kina og de er prikk like i størrelse som de originale, forskjellen er at de er laget av hardere plast, de er gjennomsiktige, blåser 60% mere luft ut av konsollen enn de originale, ergo 60% mere effektive, i tillegg lager de 10% mindre støy enn de originale.. Talismoon Whisperer, mener jeg de viftene het.. Bare å sjekke ut Divineo, de har nok flere på lager.. kabinettet jeg benyttet meg av het forsåvidt Black Knight ellerno.. poster nok ett bilde ikveld kan jeg tenke meg Peace Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Følger med dere folkens, men jeg gadd ikke å vente. Som nevnt i et annen tråd så begynte min X360 å låse seg, så jeg stakk likeså til Elkjøp og kjøpte meg en ny premium konsoll, ringte support i går og det skulle ta vist oppimot en uke før jeg fikk esken og de klisterlappene. Så imens er det GOW på gang med den nye konsollen som ikke har frøse ennå ihvertfall og den har kjørt seg hardt i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå