MindTooth Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Så lenge produktet ikke funker. Klag som bare det! Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Snakket med support idag...10-12 dager lovet de, UPS skulle komme å plukke opp på mandag eller tirsdag. Jaja, sitter nå her med GoW...fint cover Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Har du sniffet i manualen? Det kan hjelpe i harde tider som dette Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Nei, den skal ligge i plastikken sin...når boxen min kommer hjem igjen, så vil jeg ha nytt spill følelsen inntakt:-) Endret 17. november 2006 av BioNor Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 sitter her med GOW eg og! men Xboxen er ikkje komt enda :/ Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Sendte min 27 oktober. De rotet den bort. For 4 dager siden ringte en dame fra MS og sa det hadde sendt en premium. Ingenting mottatt ennå. Siden den ble sendt fra Sverige står den vel i tollen og vil bli stående der i en uke tenker jeg. Det har altså tatt over en mnd. Ufattelig dårlig kundeservice. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Har du sniffet i manualen? Det kan hjelpe i harde tider som dette 7304164[/snapback] Jeg sitter å sniffer i manualen, lukter godt Min ble sendt 6.november og hvis det tar akkurat like lang tid som sist xboxen min var avgårde får jeg den igjen på mandag, 2 uker etter at jeg sendte den. Ventetiden er forferdelig lang, utrolig kjipt å sitte med GOW-coveret i hånda Lenke til kommentar
-Flash Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Har gått 6 dager siden jeg ringte men jeg har enda ikke fått noen likkiste/eske Håper jeg får den i løpet av helga, ellers blir vel jeg nødt å ringe på nytt. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Har gått 6 dager siden jeg ringte men jeg har enda ikke fått noen likkiste/eske Håper jeg får den i løpet av helga, ellers blir vel jeg nødt å ringe på nytt. 7304526[/snapback] Hvor bor du i landet da? Har inntrykk av dette tar lenger tid dersom du ikke bor i en av de større byene i landet. Bor selv i Bergen, så har forhåpninger om dette tar relativt kort tid for min egen del:-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Dette er jo rett og slett tragisk.. Jeg håper noen tipser M$ Norge/Sverige om dette eller hvem det er som sitter på den høyeste stolen over kundeservice avd. hos xb. Man burde ikke vente mere enn maks litt over en mnd i værste fall mener jeg. Er det virkelig like ille overalt ellers også? Jeg snakket med en i England, han svarte med at fra dagen jeg sendte den til jeg skulle få den igjen var 14 dager. Lenke til kommentar
-Flash Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Har gått 6 dager siden jeg ringte men jeg har enda ikke fått noen likkiste/eske Håper jeg får den i løpet av helga, ellers blir vel jeg nødt å ringe på nytt. 7304526[/snapback] Hvor bor du i landet da? Har inntrykk av dette tar lenger tid dersom du ikke bor i en av de større byene i landet. Bor selv i Bergen, så har forhåpninger om dette tar relativt kort tid for min egen del:-) 7304675[/snapback] Bor i Finnmark tar vel litt tid da . Huff savner å spille Ghost Recon nå Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Da gikk min til hælvete også! JIPPI Snakket med support i sted og fikk beskjed om at "likkiste" skal komme i løpet av neste uke. 3 røde ringer og ikke noen form for liv. Kræsjer rett etter startup! Damn MS! EDIT: Ser ut som jeg bare har problemet med den nye THPS demoen Har spilt TDU i ca 40 minutter nå uten problem. Men fyrte opp THPS, og da gikk alt rett vest! Rare greier, hva bør jeg gjøre? Sende inn boxen, eller bare la vær og ta problemet hvis det dukker opp senere? Chris Endret 17. november 2006 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 bare send den inn med en gang, har den begynt og tulle blir det bare verre :/ ikkje lenge siden eg sendt min og venter på den nå. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) hmm min har begynnt og lage en "floppy disk" lyd som blir lest. De gangene jeg lukker DVD drevet uten noen spill i.. Er dette er farlig tegn? Endret 18. november 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 hmm min har begynnt og lage en "floppy disk" lyd som blir lest. De gangene jeg lukker DVD drevet uten noen spill i.. Er dette er farlig tegn? 7308227[/snapback] Hmm.... lurer på om det var slik min begynte. Fikk ingen røde ringer, var bare dvd-drevet som sluttet å spinne. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) ja tror kansje dette er problemet mitt, for 360`en fryser nesten alltid under loade sekvenser... Eller det vil si, jeg kan spille 5 timer nonm stop noen ganger å alt går fint. Men noen ganger klikker den å da helts under loading.. So oftes i de nye spillene.. Endret 18. november 2006 av BanAnus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Det er i hvert fall 2 års reklamasjonsrett på slike produkter, kanskje også 5 år, så garanti har ingenting å si. Bare å gå til butikken du kjøpte den i hvis ikke MS vil fikse. 7300469[/snapback] Iallefall 2 år ja. På tv2 hjelper deg hadde de noen saker med noen som hadde PS2 som ikke virket som den skulle etter 3 eller 4 år eller noe sånt (iallefall etter 2 år har gått) de fikk en ny. Ble litt krangling frem og tilbake men han fikk ny, sammen med de andre som hadde problemer, pga dette skal holde mere enn bare 2 år. Gjelder vel det samme for xb360 også vil jeg tro. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 (endret) deilig, nå må nok min 360 sendes inn og den har hengt seg opp 3 ganger på under ett døgn i Gears of War. forresten, ca hvor lang tid tror dere det tar før jeg får den tilbake ? Endret 18. november 2006 av Thomas_H Lenke til kommentar
fAight Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 I denne tråden har jo folk erfart fra under 1 uke til opptil flere måneder. Så det er jo bare å krysse fingrene for at du får den så kjapt som mulig Lenke til kommentar
tidyboy27 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) jeg får lilla snøstorm når jeg spiller gears of war..og maskinen funker med alle andre spill.......hva skjer?!?!?! Endret 19. november 2006 av tidyboy27 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå