Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360

fAight

Anbefalte innlegg

ja det ser nesten ut som om Dem har begynt og bruke DHL istedenfor UPS.  var DHL som henta min Box her en dagen og.

7285319[/snapback]

Hun jeg pratet med i dag på sa at det var UPS, men hun kan jo bare ha forsnakket seg... Vi får se hvem som kommer om et par dager.

7286768[/snapback]

Det sa han jeg prata med også, men det var DHL som kom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

morra mi snakket med microsoft idag, pga at jeg har riper i et spille jeg har, og de ripene er det xboxen som har lagd! å microsft sa at det ikke er xboxen det er noe galt med men det er at den står på et gulv!!:S hun kjerringa ved telefonen sa at det er min feil siden jeg har satt den på gulvet og derfor blir det riper! hun mener at xboxen er såååå følsom at hvis noen går litt hardt på gulvet lager xboxen riper! å hun mener derfor at det er min feil at det har kommet riper og jeg får ikke noe erstatning av mitt spill!

noen ideer hva jeg kan gjøre?!

Lenke til kommentar
Nå begynner seriøst jeg å bli meget irritert på Microsoft. De har enda ikke sendt eposten, selv om de har fått riktig epostadresse opptil flere ganger. Hva faen er det de gjør?

Noen som har den eposten for hvordan du sender den tilbake til tyskland?

7289213[/snapback]

Akkurat mitt problem!

Blir så forbanna ass.

Lenke til kommentar
Min 360 har stått på golvet i snart 1 år nå, alle spill fungerer,  så den er ikke sååååå følsom nei

Du kan alltids ringe produsenten og spørre pent om å få en ny kopi

7290048[/snapback]

Vet i allefall at EA har en policy som gjør at du kan sende inn oppripa spill med en forklaring på hva som har skjedd, og hvor mye du liker spillet så får du en ny plate/cover tilbake.

Har gjort dette flere ganger, både med C&C Tiberian Sun (fikk Generals Deluxe tilbake ^^), og Delta Force Task Force Dagger, ikke EA som eier de, så jeg regner med det er samme policy hos flere produsenter :D

Lenke til kommentar
Fikk en telefon fra DHL i dag jeg også om at min eske skulle bli levert til meg i morgen på jobb.

Mitt spørsmål er da: Skal jeg ta med Xbox360'en på jobb og pakke den mens mannen fra  DHL venter? Eller skal jeg ta med esken hjem og pakke 360'en hjemme og sende esken selv?

7289868[/snapback]

Ta med 360'n på jobb, så pakker du den mens DHL-fyren venter, og så tar han den med seg igjen. Da sparer du én dag venting :)

Lenke til kommentar
Fikk en telefon fra DHL i dag jeg også om at min eske skulle bli levert til meg i morgen på jobb.

Mitt spørsmål er da: Skal jeg ta med Xbox360'en på jobb og pakke den mens mannen fra  DHL venter? Eller skal jeg ta med esken hjem og pakke 360'en hjemme og sende esken selv?

7289868[/snapback]

Ta med 360'n på jobb, så pakker du den mens DHL-fyren venter, og så tar han den med seg igjen. Da sparer du én dag venting :)

7290364[/snapback]

Ja, da gjør deg det... Takk for svar!!

Lenke til kommentar
Nå begynner seriøst jeg å bli meget irritert på Microsoft. De har enda ikke sendt eposten, selv om de har fått riktig epostadresse opptil flere ganger. Hva faen er det de gjør?

7289213[/snapback]

Ummm... du har sjekket junk mail-folderen din, håper jeg?

Lenke til kommentar
Har nok det du :p Hva er problemet deres? Klarer de ikke å sende en eneste mail..

7294092[/snapback]

Har bestandig fått svar på mine mail men noen ganger tok det 12 dager og da fikk jeg bare en sånn fjott-mail at de ikke kunne hjelpe meg siden de ikke kan logge seg på systemet for å tracke fremgangen i reparasjonskøen.

SÅ RING dem!

Endret av Watchtower
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
ja det ser nesten ut som om Dem har begynt og bruke DHL istedenfor UPS.  var DHL som henta min Box her en dagen og.

7285319[/snapback]

Hun jeg pratet med i dag på sa at det var UPS, men hun kan jo bare ha forsnakket seg... Vi får se hvem som kommer om et par dager.

7286768[/snapback]

Det sa han jeg prata med også, men det var DHL som kom.

7287491[/snapback]

Var nok DHL som kom på døren ja... Men det gikk ganske raskt, mindre enn et døgn fra tyskland og hit, tar det like kort tid tilbake igjen kan jeg jo ha en ny 360 i løpet av neste uke jo...

Lenke til kommentar
Der røk jaggu min også...ble akkurat 1 år og 14 dager gammel...også nå rett før GoW da gitt.

7298833[/snapback]

Owww... :ohmy: Nesten så jeg ikke tør å skru på boksen min før GoW er i hus, har ikke rukket å spille noe siden høstoppdateringen...

Men 1 år og 14 dager siden? Fikk du den én måned før alle oss andre? ;)

Lenke til kommentar

Ser på levering at det er jeg som husker feil ja:-) Ble sendt 30. nov. fra komplett.no...

Hvordan er dette med garanti igjen? Er det 1 år det er? Nesten så jeg håper det siden jeg da bare har 14 dager igjen...hell i uhell om du vil:-)

Endret av BioNor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...